Gå til innhold

Dagmamma eller familiebarnehage i Molde?

Anbefalte innlegg

Fra ca 1.april trenger vi dagmamma/familiebarnehage til jenta vår på 2 år(i mars). Vi begynner begge i full jobb igjen.

Vi kommer tilflyttende til byen og ønsker "intervju" med evt den dagmamma når vi er i byen.

Du må ha referanser

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei

Jeg kommer også flyttende til Molde i løpet av våren/sommeren en gang :)

Kanskje vi skulle funnet på noe lurt med barnepass sammen? Er det ellers noen av dere moldinger som vet hvilke barnehager som er bra. Hvordan er det å bo i Molde med smårolling(er)? Vi kommer flyttende fra Oslo, der jeg har bodd siden videregående, så det blir en liten omveltning...til det bedre forhåpentligvis :)

hei.

hvis du vil Gulljenta kan du og legge msn adressa di her, så kan jeg legge deg til. vi bor i Molde med ei på 3,5 og ei på 7 månder,

Størstejenta bor i barnehage.

Tenker på og være hjemme med minstejenta ei stund fremover og da vurderes det og være dagmamma i tillegg. vi er to som snakker om kanskje og ha ett barn hver og passe og så være sammen, så det blir 2 voksne med 4 barn. men vi vet ikke om det blir noe av ennå

Annonse

• 1 måned senere...

hei

har tenkt og være dagmamma fra i august

vi er 3 stykk som snakker om å eventuelt passe 2 barn hver og så være sammen slik at det blir 3 voksne og 7-9 barn,

men er ikke bestemt ennå.

Men har selv tenkt og være dagmamma uansett.

Kan du ikke sende meg en pm med e- post adresse,

msn eller noe

så kan vi snakkes der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...