FruMamma med nr 2 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Fra ca 1.april trenger vi dagmamma/familiebarnehage til jenta vår på 2 år(i mars). Vi begynner begge i full jobb igjen. Vi kommer tilflyttende til byen og ønsker "intervju" med evt den dagmamma når vi er i byen. Du må ha referanser
3 skatter ute:) Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 om du har msn kan vi snakkes der har selv ei jente på snart 7 månder legg msn adressa di her så kan jeg legge deg til
Gulljentene Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Hei Jeg kommer også flyttende til Molde i løpet av våren/sommeren en gang Kanskje vi skulle funnet på noe lurt med barnepass sammen? Er det ellers noen av dere moldinger som vet hvilke barnehager som er bra. Hvordan er det å bo i Molde med smårolling(er)? Vi kommer flyttende fra Oslo, der jeg har bodd siden videregående, så det blir en liten omveltning...til det bedre forhåpentligvis
3 skatter ute:) Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 hei. hvis du vil Gulljenta kan du og legge msn adressa di her, så kan jeg legge deg til. vi bor i Molde med ei på 3,5 og ei på 7 månder, Størstejenta bor i barnehage. Tenker på og være hjemme med minstejenta ei stund fremover og da vurderes det og være dagmamma i tillegg. vi er to som snakker om kanskje og ha ett barn hver og passe og så være sammen, så det blir 2 voksne med 4 barn. men vi vet ikke om det blir noe av ennå
Gulljentene Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Hallo igjen Dårlig med msn her gitt har bare en jobb-pc med internett-tilkobling og får ikke lastet ned msn på den!
3 skatter ute:) Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 kan jo bruke en e- post adressa da hvis det passer bedre. hvis du ikke vil legge ut ei du har til vanlig kan du jo lage ei på hotmail eller noe
FruMamma med nr 2 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2007 Hei raggs Jeg har sendt deg en privat melding:)
Gulljentene Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Skikkelig poppis, du, Raggs Jeg har også sendt deg en melding!
FruMamma med nr 2 Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2007 Jeg tenkte å sende deg en privat melding også Gulljenta, men du har ikke lagt opp til det så jeg...
Gulljentene Skrevet 26. februar 2007 #10 Skrevet 26. februar 2007 Nå har jeg fikset det Send gjerne noe i postkassen min!
førstegangsgravid Skrevet 24. april 2007 #11 Skrevet 24. april 2007 Er det slik at du er dagmamma i Molde? Har du i så fall kapasitet til en gutt på 11 mnd( Han er det nå)?
3 skatter ute:) Skrevet 30. april 2007 #12 Skrevet 30. april 2007 hei har tenkt og være dagmamma fra i august vi er 3 stykk som snakker om å eventuelt passe 2 barn hver og så være sammen slik at det blir 3 voksne og 7-9 barn, men er ikke bestemt ennå. Men har selv tenkt og være dagmamma uansett. Kan du ikke sende meg en pm med e- post adresse, msn eller noe så kan vi snakkes der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå