Gå til innhold

Nytt treff Oslo/omegn damer?

coscos

Anbefalte innlegg

Hei!

Det var så koselig sist, så foreslår at vi setter opp et nytt treff for oss "voksne" gravide i Oslo og omegn.

Hva med i uke 7? For meg passer det best tirsdag 13. febr og torsdag 15. febr, og jeg synes det er greit å møtes rett etter arbeidstid (så slipper jeg å reise hjem i mellomtiden), sånn rundt kl 16.00-17.00. Alternativt onsdag, men da tidligst 18.30 (PS! dette er Valentin-dagen, for de som ønsker å tilbringe denne med sin kjære).

Gi beskjed hva som passer best for dere evt. kom med andre forslag til dager/tidspunkt, det er greit å sette av en dag i litt god tid, så flest kan bli med :-)

Fortsetter under...

Hei på deg/dere!

Jeg er klar for treff når det måtte være, har nå blitt 100 % sykemeldt med beskjed om å "ruge" og leve en "luksuskvinnetilværelse" for å komme lengst mulig, så jeg har tid.

Jeg har mulighet både tirsdag 13. og torsdag 15. ved 16 -17-tiden såvidt jeg kan se nå iallefall.

Onsdag 14. har jeg også mulighet fra 18.30, Valentinsdagen har jeg ikke så nært forhold til for å være ærlig.

Hva sier dere andre??

Hei *Maggi*!

Leste ditt innlegg til Ma-i. Ble så bekymret, fikk jo ikke tid til å snakke så mye med deg igår. "Luksuskvinnetilværelse" høres deilig ut, nå får du bare be om oppvartning fra alle rundt deg og ta i mot alt som kan gjøre det bra for deg og babyen, og håpe den blir der lenge!

Annonse

Supert Coscos at du drar i gang et nytt treff!!

Tirsdag 13 etter jobb passer best for meg også. Kanskje vi skal prøve å finne et annet sted hvor de ikke spiller så høy musikk?

Når det gjelder forslag så er jeg blank - må tenke på Ma-i som ikke kan gå på krykker. Jo - hva med Fridays på Aker brykke?

:-)

Da ser det ut som det passer tirsdag 13. februar for alle sammen, og jeg stemmer også for Fridays på Aker Brygge.

Jeg har vanlig arbeidstid til kl 15.30, så alt etter kl 16.00 går greit for meg. Hvis noen jobber senere, så kan vi godt møtes senere også, men ser det er en del som nå er sykemeldt, så det går kanskje greit for alle sammen?

Annonse

Hermer etter Divaen over her:)Jeg har ikke vært med før og er kun 8+2 på vei men skulle gjerne blitt kjent med noen på min alder i samme "omstendigheter":):):) Tirsdag 13 fra ca 1700 passer meg.Slutter på jobb 1700 men jobber rett i nærheten av Fridays Så det ville vært supert:)

Bare koselig det.

Vi har bare hatt ett treff for 2 uker siden , og så er det noen som har treft hverandre ved siden av.

Her er det full variasjon i lengede på svangerskap, med plass til alle, for som regel er det jo noen som ikke kan allikevel.

Man blir jo kjent her inne da, ihvertfall litt :)

Friday's passer fint for meg , liker godt den på AB.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...