Gå til innhold

Hah, veldig tidlig TR etter SA, saa kjekt da...hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Jeg har fått TR bare en uke etter siste bl.dag SA, det er jo nesten for godt til å være sant! Hm....hvis det ikke bare er en tulleblødning da. Men føles som mensen, og i så tilfelle er det jo strålende. Fikk jo avkreftet gravidtet og det hele i går, at kroppen hadde ordnet opp etter veeeldig tidlig SA, og da er det jo supert at TR som nå. IKM uke9 eller 10 er da rimelig bekreftet, og da er det håp for novemberbaby da, eller desemberbaby. Hm, nå ble jeg oppstemt. Ha en fin dag folkens!

Kan noen kommentere dersom de tror dette er noe annet? Jeg har hatt en veldig tidlig SA, blødd i 10 dager og har hatt innv.UL hvor alt saa normalt ut og det ikke var noen spirer eller rester. Så kommer altså TR i dag, og jeg føler meg litt TRuggen. Hva tror dere?

Fortsetter under...

Hei Femina...

Leser at du enda en gang har hatt SA. Triste greier. Håper du snart får greie på hvorfor dette skjer, og at du kan få hjelp så du får en spire som setter seg fast....

Ville bare gi deg en klem jeg... Og litt babystøv fra ei som nå er over de 12 kritiske ukene... Håper at det kan hjelpe deg til å få november eller desemberbaby i 2007....

Klem fra...

Takk for det Scuba, og gratulerer med din situasjon, så flott da! Nå må du puste godt ut og nyte...

Jeg er ikke klar for noen utredning enda, men blir det en til som ikke vil her, så vurderer vi nok det ja. Og 2 tidlige graviditeter på under 3 mnd tar litt på kroppen, ja....blir litt oppblåst og rar...

Likner litt på sånn jeg hadde det, bare at jeg gikk fra SA- blødning i 7 dager, spotting i 12 dager og rett på en lett menstrasjon igjen. Nå har jeg hatt en syklus og fått mensen igjen. Ser ut som den kommer til å var litt lenger enn normalt.

Akkurat, jeg bloedde vel i 6 dager og spottet i 4 kan man si, og saa gaar det en uke og naa har jeg noe som enten er en lett menstruasjon som du sier, eller bare en start paa en mer solid TR. Litt avtagende i dag, synes jeg.

Men, du, hadde du EL mellom lett menstruasjon og neste mens? Jeg kjenner vel kanskje at jeg vil vente en syklus, grunnet tingenes tilstand.

Jeg temper, så jeg er sikker på at jeg hadde el 13 dager før jeg fikk mensen igjen. Så kroppen er tydeligvis i lage igjen. Det eneste som plager meg, er at mensen jeg har nå burde ha gått over i spotting nå.

Tålmodighet er en dyd har jeg hørt :)

Annonse

Takk for svar.

Jeg sto bak døren da de delte ut tolmodighet, rett og slett... =o) Fikk vel med noe annet da forhåpentligvis.

Det er vel enkelt og greit kroppen som ordner heeelt opp etter det som har skjedd, tror du ikke?

Jeg tror jo min MA i nov skjedde fordi jeg tok ut spiral rett før jeg ble gravid den gangen. Vet nå at jeg burde ventet en syklus etter at spiral har stått i et par år. Nå tror jeg det bare var ren og skjær uflaks, og jeg tror spiren sitter neste gang. Jeg er klar jeg, dersom EL kommer, men tror kanskje det er fornuftig å vente en syklus da... Akk ja, vi får se hvem som vinner, neste spire eller fornuften.

Du er nok snart ferdig skal du se, og vi har da samme IKM, en gang uke 9 eller 10. Altså novemberbaby dersom det klaffer for noen av oss. Hepp hepp...

Jeg bare spotter i dag, så dette går riktig vei :) Satser på el neste helg og IKM 25. eller 26. februar.

Jeg har også hatt en MA og en SA. MA i 8. uke i august og SA samme dag som jeg skulle ha mensen i desember. Oppdaget det bare fordi jeg ikke sluttet å blø. Det er ingen ting galt med meg så det er vel bare uflaks...

Vi kan jo følge hverandre i ukene som kommer og satse stort på novemberbaby!

Så fint da! Da er vi helt likt, jeg har 30-31dagers sykluser og TR stoppet i går, bare to dager faktisk...

Så jeg satser på EL etter neste helg og IKM samtidig med deg eller tiden rundt der.

Jepp, novemberbabyer mottas med takk, hehe...

Koselig å følge hverandre.

Er jo superglad for å være i syklus igjen, dersom det er det jeg er.

Og du, ikke noe i veien her heller, bare maks uflaks. Har PCOC da, men med helt jevne sykluser, og 4 graviditeter (et barn) som alle satt nesten på første og første forsøk, så sier legen at PCOS ikke er noe hinder for meg i barneplanlegging. Det har for eksempel ikke noe med at man mister å gjøre, det er bare de som har vanskelig for å befruktes som får hindringer p.g.a. vanncystene. Det er ikke noe hinder for meg.

Møter mannen min igjen om en god uke, og da er det retti bingen gitt, hehe... Han må gjerne tro det er gjensynsglede, som det jo også er... ;o) Skal vi ha barn, så skal vi ha barn, og da må vi prøve...

God helg til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...