3barns mamma Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Flere som har begynt med grøt? Vi hadde første skje i går, får se om det hjelper på nattesøvnen da... Han sov hele natten før, men den siste mnd har han våknet 4- 5 ganger. I natt 2 ganger... Vi får se da om det hjelper... Håper det... Han tar ikke flaske heller, så ekstra melk er vanskelig å gi, så jeg måtte bare gi meg. ( Jeg SKULLE fullamme til 6 mnd)
Møøø Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Snuppa mi ble 4 mnd nå på tirsdag. Har ikke begynt med grøt enda, håper å fullamme en stund til. Eldste mi ville ikke ha noe annet enn pupp til hun var 6,5 mnd, så jeg håper i grunn på gjentagelse.. Er så lettvindt med puppen... Men hun har våknet litt ekstra på natta nå denne uka.. Håper det bare er økedager hun har hatt...
LB83 Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 høres ut som min lille det. hun begynnte for en mnd siden å våkne masse om natta. ventet til hun passerte 4 mnd så prøvde jeg litt grøt. har gitt 2 ganger nå.. så får vi se.. hun er fremdeles urolig om natta så jeg gav på dagen i dag og ikke før hun skulle legge seg.. hadde jo mest lyst å full amme litt til da. hun spiser ofte på dagen også 1,5-2 timer mellom så jeg gjør et forsøk. så håper jeg at jeg gjorde rett i det og at det er grøt som trengs og at det ikke bare er urolig mage eller tenner eller noe...
ava* Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Vi også har såvidt begynt m grøt pga ofte våken og vil ha mat på natt. Ønsker meg ikke at hun skal sove hele natten, men at hun skal sove litt leger enn 2 timer!!! Har tenkt å gi akkurat så mye/lite grøt at hun sover litt lenger, men det er jo ikke sikkert at det hjelper i det hele tatt!!! Spennende å se!!! Jeg hadde egentlig tenkt å gi litt flaske på kvelden men snuppa er ikke enig i det!! Vil ikke ha flaske!!
hårsår Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Jeg fullammer fortsatt. Ønsker å gjøre det til hun er 6 mnd. På kontrollene er hun over skalaen i vekt og lengde, og så lenge hun øker fint fullammer jeg. Hun sover også 11-12 timer om natta, så foreløpig blir det ikke grøt på henne. Våkner 1 gang i 5/6 tida, får pupp og sover videre.
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Sliter med det samme...Hvordan gjør dere det? Gir dere først pupp og så grøt? Får liksom ikke mye i han etter han har fått pupp! Begynte på søndag og har ikke klart å øke noe med grøten....
Bonusmamma13 Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Min er 4 mnd og en uke. Han får grøt til lunsj hver dag da han ikke er fornøyd lenger med bare melk. Begynte for to uker siden og tror jeg snart må begynne med to måltid om dagen. Han får ikke melk til grøtmåltidet, men vann tilsatt sviskesaft etterpå. Virker som han sover bedre og lengre etter vi begynte med grøt, vekten hans er også fin. Begynte først med fruktmos ca en uke før han fikk grøt. Begynte med veldig tynn grøt og økte litt dag for dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå