Gå til innhold

Fungerer seaband på dere?


Spirevipp med go`gutten

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte det i går kveld, og hadde nok litt vel høye forhåpninger.

Trodde jeg skulle bli skikkelig pigg og i god form, men den gang ei..

 

Syns bare det virker litt, er fremdeles kvalm og slapp.

Hvordan virker det på dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funker dårlig på meg også , og jeg hadde litt forventninger ettersom jeg har hørt så mye positivt ! Men tok dem av i går og tro det eller ei (og bank i bordet osv..) så er jeg faktisk litt piggere i dag !! Er ti uker + på vei , så det kan jo hende det holder på å lette .

 

ps, lykkepus; Seabands er to litt stramme frotté armbånd med en plastperle festet på hver , som skal trykke på akupressur punktet for kvalme (legg tre fingre under den øverst rynken på håndleddet\innsiden) og dermed lette kvalme symptomer. På noen funker det strålende , på andre ikke . Uansett er det verdt et forsøk !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var verdt et forsøk ja, godt for alt man slipper å putte i seg av tabletter o.l. Men jeg syns de var ganske dyre, jeg betalte 249 kr for mine.

 

Ringte legen idag, og han skulle skrive ut noe til meg, så jeg skal reise på apoteket seinere å hente det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det fungerer kjempebra (mine kosta bare 150 så er visst litt prisforskjell), men jeg må ha dem på over lang tid, helst dager og ikke bare timer om gangen, og om natten ellers er det på an igjen om morgenen og resten av dagen. Vet ikke om det står så mye på pakken om hvor det skal sitte (jeg fikk vite det av en akupunktør hvor de punktene er) på armen for det er ganske høyt oppe, ca tre fingre etter hverandre fra håndleddet. De hjelper ikke hvis de sitter der klokka pleier være=). Men det fulgte kanskje med bra bruksanvisning - gjorde ikke det med mine så tenkte bare å opplyse om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for opplysningen Spekkhogger. Jeg hadde dem på i natt også, føler meg litt bedre idag, så mulig jeg bare må ha dem på konstant.

Det fulgte med bruksanvisning i pakken min, så jeg tror jeg har funnet riktig punkt.

 

Har i tillegg tatt en tablett som legen skrev ut til meg i går, så nå venter jeg spent på om det blir noe virkning av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, virker ikke noe særlig på meg. Kanskje litt, men det kan jo være for at jeg roer meg litt ned. Har prøvd å flytte litt på dem på armen også :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...