Kjerringhelvetet <3 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Du som hisser deg opp over alt og fordømmer alle. Hvorfor gidder du egentlig å være her hvis du bare blir i dårlig humør? Pass på blodtrykket og ta deg en bolle.
*bolla pinnsvin* Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Enig! Jeg vil også ha en bolle, forresten! Rosinbolle... Mmmm.... ;o)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 Ok. Virtuelle boller sendes i din retning.
komplett familie Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 kanskje hun har et barn som sover hele tiden, har huset ryddig og ingen ting annet å gjøre enn å være bitter.... Må være slitsomt å være det, men det er vel hennes hobby!!!
Aga:-) Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Hva hadde vel disse siene vært uten bitre anonyme, Dodge? Tenk så mange fengende diskusjoner, rasende innlegg og så uendelig mye gruff en kan få ut når det er som lager baluba her inne? Anonyme som er slemme/ondskapsfulle eller bare rett og slett ute etter bråk, kan overses, tas med en klype salt eller gjøres narr av. Alt etter som. Kan vi ikke bare flire av dem, da? For et par år siden var det helt ufattelig mye diskusjon her inne om AP (Attahment parenting), og da fikk jeg en anonym etter meg som konsekvent kalte meg verdens dårligste mamma og at jeg i det hele tatt hadde barn, osv osv. Det er ikke noe gøy, men hey; det er jo bare en anonym fjott som sitter og er usikker på seg selv;-)
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 - En bitter gammel jomfru som sitter å hever sin egen hverdag med å kaste skit på andre? - En mamme som ikke har sovet på snart ett år, på grunn av en pode som ikke vil sove? - Ei dame som har en sur ektemann som må ta det utover oss? - En stakkar som ikke har "fått seg noe" på aldri så lenge? - Ammende mor som hadde trengt en sjokolade for å få opp blodsukkeret og humøret? - Ei som ikke har vært utafor døra på ett år og eneste trynet hun ser er sitt eget i speilet, og babyens når h*n ikke blir redd det bitre trollet? - Ei som rett og slett ikke er kommet over puberteten enda, og syns det humor med gutte og jentelus fortsatt er hysterisk morsomt...? Hehe.. mange teoerier... tipper ms/mrs anoym ikke klarer å holde seg unna denne tråden heller :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Nå får dere f... Meg gi dere.. Er ikke så jævlig artig å få sånn slengt i tryne!!!! Dritt kjerringer!!!!!!!!!!!!!
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Dere flirte nå..?? hehe Det var bare meg som tulla!!! Sorry,måtte bare
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 he he, here we go! til anonym! du må ha følt deg truffet.. ellers ville du vel ikke svart.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. februar 2007 Aga :-) Jeg synes egentlig det -er- ganske gøy med disse merkelige utspillene, jeg. :-D Som du indirekte sier, det øker underholdningsverdien. Og forresten. Om noen sier noe negativt om andre, for eksempel meg, betyr jo ikke det dermed at de har rett.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #13 Skrevet 1. februar 2007 Nå har det seg sånn at jeg HAR faktisk fått meg noe asså! Gi dere a, bli lei meg her. Mannen min er ikke SÅ sur, han bare gjør ingenting hjemme...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. februar 2007 #14 Skrevet 1. februar 2007 Hehe.. du burde tydligvis ha fått deg MER!! ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå