Gjest Lykkeliten2 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 hvordan ser arrene deres ut? mitt er 2 cm under haarlinjen saa det syns ikke bortsett fra at det er liksom litt inntrykk der hvor streken er. jeg lurer paa hvor lang tid det tar aa forsvinne helt
-MtG- Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Mitt er stort og rødt og litt skjevt:) Går innover også. Men så så jeg for et par dager at det liksom er et hull på midten. Akkurat som det er sprekt opp litt. Er ikke vondt, men det skal vel ikke være sånn? Er kanskje bare 2 mm eller noe da.
rødhette* Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Det kommer vel aldri til å forsvinne helt?
mess79 Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Et arr forsvinner vel aldri helt.... Mitt ks arr er nå der ganske så synlig etter fire år.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Jeg tok ks nr to for 5 mnd siden. Første gangen forsvant det nesten helt, men det tok nesten et år. Da var det så vidt man kunne se en svak strek, ellers var det helt glatt. Nå er jeg litt hoven og et lite innsøk der arret er, regner med det blir borte om noen mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå