Gå til innhold

Hvor gammel var DU, når du var klar for å få barn?

Anbefalte innlegg

Og når begynte dere faktisk å prøve? Hvor gammel er dere nå?

Hva tenkte dere når dere begynte å prøve?

Jeg var 21 år da jeg var klar for barn, vi begynte prøvingen for 15 mnd siden... nå er jeg straks 23.......da vi begynte å prøve trodde vi begge at vi skulle bli gravide i i løpet av få mnd.....men der tok vi feil...

Fortsetter under...

Jeg skulle aldri ha barn jeg,men så fyllte jeg 26,og da endra det seg,gitt!

Møtte mannen min på nett like etterpå,og vi møttes første gang i virkeligheten i mars-05,og jeg ble gravid like etterpå. Vi var begge klare for familie,og hadde prata så masse i telefon,på mail,msn o.l,at da vi møttes føltes det bare helt rett å drite i prevensjon! Har visst fra dag 1 at vi er den rette for hverandre. Vi er nå gift,og har 2 mislykka graviditeter bak oss,(er ferdig utreda for ufb),en ett års seiltur i karibien og et bryllup i Las Vegas! :-) I mars har vi vært sammen i 2 år,og gift i 5 mnd. Jeg er nå 28 år. Ble gravid på bryllupsnatta,men siden det gikk galt igjen er ikke det en historie jeg kan skryte av lengre...

Annonse

har vært klar i maaaaaange år. men venta til var i ett stabilt forhold. måtte bruke litt tid på å overtale gubben, men nå er vi på første prøve måned.:) kjæmpe spent begge 2. jeg er 20 (blir 21 i mai) å han er akkurat fylt 25. håper virkeli vi blir gravide i løpet av noen måneder, for nå har jeg venta lenge nok:P

Jeg følte meg ikke skikkelig klar før november 06, da slutta jeg på pilla. Jeg var 23 og han 25, og det er vi igrunn ennå ;)

Det eneste jeg "krever" er at min nr 1 kommer i 2007...

Jeg har alltid hatt lyst på barn. Siden jeg har ventet på den rette, var ikke tiden inne før nå, dvs sluttet med pillen for akkurat ett år siden. Så har prøvd i ett år og håper inderlig at spiren sitter snart.

Annonse

Jeg var 28 da jeg sa til samboeren min at nå var forsåvidt jeg klar for å få barn... Så ventet og ventet jeg på at han skulle bli det.

Et par uker før jeg fylte 31 sa sambo at det var så vanskelig å si at "NÅ er jeg klar", så da bestemte jeg bare at vi sluttet med prevensjon der og da. Han sa ikke noe på det, så nå er vi i andre prøveperiode..

Jeg har alltid hatt lyst på barn, men noe har sagt inni meg at jeg må vente litt. Jeg var 22 år da vi begynte å prøve, mannen min var 24 år. hadde det ikke vært for mannen min som ville vente hadde jeg sikkert hatt en 2 åring.... har et misslyket graviditet bak oss, men er nå klare for å prøve igjen=)

Var veldig klar då eg var 19 og hadde funne mannen i mitt liv. Brukte eit par år på å overtale han, og så måtte eg studere ferdig. Var 22 då vi begynte å prøve, var 23 då eg fekk førstemann. Er no snart 25 og prøver på nr. 2.

Jeg har alltid hatt veldig lyst på barn, men bestemte meg for å vente til jeg var ferdig med utdanning og hadde jobb. Mannen min var enig og vi begynte å prøve da jeg hadde jobbet i ett drøyt år. Nå er jeg 27 og vi har prøvd siden september. Jeg mistet en liten en da jeg var i 13. uke. i desember.

Jeg er 26 nå, og begynnte å tenke seriøst på barn for ca to år siden.. Det kom vel ganske gradvis. Kjæresten trengte et halvt år på seg fra jeg sa fra i sommer, men nå er han 32 og han er helt enig at det er på tide. Vi har vært sammen i snart tre år og er inne i vår andre pp.

Hjelp,jeg føler meg gammel jeg!!!!

E r det bare meg over 30 her???

Var klar for barn når jeg var 22,fikk en gutt når jeg var 24 og nå er jeg 32 og prøver igjen.

Har prøvd siden august da.

Ble 34 før jeg var klar. Da hadde jeg vært gift med min utkårede i 2 år og sammen i 4 og følte at tiden var moden for å gå over i neste stadie.

Har aldri hatt lyst på barn tidligere og har brukt tiden godt på å reise og gjøre ting som småbarnsfamilier ikke så lett får tid til.

Aurora:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...