Gjest Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 og bar med meg 2 fulle bæreposer,gaanske tunge,måtte stoppe flere ganger... har nå ubehag i nedre del av magen og korsryggen... hva er det egentlig som kan skje om man overanstrenger seg? er forresten 32+5..
Skilpadden Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Jeg pleier å få veldig vondt i bekkenet hvis jeg bærer for tungt. Vet ikke hva annet som kan skje.
MuttaღMartiniusღ Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 tror ikke det er mye som skjer.. det er bare det at det blei litt tungt. hvis det skjer titt og ofte kan det vel sette i gang fødsel tenker jeg.. husk å slapp av nå høne mor. tihi:)
rampen_ Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 regner med at det er bekkenet som sier i fra at dette vil det ikke ha noe mere av!!! :-) tror ikke det er noe annet på gang enda, nei...
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Trolig har du fått en kynner som gjorde at det ble vondt. Typisk dersom man stresser litt. Jeg spurte jordmora mi hva som kunne skje dersom man bar tungt (holder på å flytte akkurat nå...), og det kunne nok sette i gang en fødsel, men først og fremst var det at leddene i bekkenet var mer slarkete og at man derfor kunne få vondt.
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 okei.. ble litt redd da..har ikke vondt nå lenger heldigvis.. blir vel mer ubehag i ryggen senere kan jeg tenke meg..heehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå