Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Min snupp på snart 9 mnd er forkjøla, og det er vi andre i huset også. Han virker bedre, snørrer ikke så mye men plutselig får han skikkelig hosteanfall og jeg hører det er slim i halsen. Er det vanlig?
Aga:-) Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Vi har hatt det sånn i lang tid vi også. Veslejenta hadde RS, som sannsynligvis kom fra barnehagen til lillegutt. Dette har nok preget hele familien, og alle som en har vært nede for telling. Vi er 7 stk til sammen, så det er produsert mye slim og snørr.. Men i dag var jeg hos legen, fordi jeg hosetr som besatt og har holdt på i lang tid. Fikk konstantert smittsom lungebetennelse, mycoplasma, og fikk antbiotika. Resten av familien skal på kontroll senere i dag og teste seg de også. Kanskje det hadde vært lurt for dere også? Her kan du lese om denne sykdommen: http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/mycoplasma.php
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Ja, kanskje det kan være det. Hoster både jeg og mannen også. Takk=)
mess79 Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Vesla her har hatt hoste lenge, det er slim i halsen som setter seg fast, og hun brekker seg mange ganger etter hverandre. Det er ikke hyggelig å se på, og jeg føler jeg må følge med henne konstant pga jeg er redd hun ikke får slimet opp. Men legen sier det ikke er noe galt, og vi bare må ha det sånn. :-(
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Hvor lenge har hun hatt det mess 79? Vi fikk efedrin for slimet og hun har blitt mye mye bedre etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå