Gå til innhold

SpongeBob....................

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for gode tanker, Smaskeli og ka-ping! Til alle som ikke leser Twilight-tråden på DiB kan jeg opplyse om at SpongeBaby omsider bestemte seg for å entre verden fredag 2.2 kl 20.24. Da hadde jeg vært på føden om formiddagen og fått beskjed om at de desverre ikke hadde kapasitet til å sette meg i gang den dagen, men de skulle ringe meg neste morgen. Vandret skuffet ut i byen og irriterte meg over de vonde maseriene som bare ble vondere og vondere. I firetiden lot jeg meg omsider overtale til å ta tiden mellom "maseriene" og fant ut at når jeg lå i sengen (prøvde å få sove litt etter våkenatt med toåringen) hadde jeg nøyaktig fem minutter mellom dem. Hm... Vandret litt rundt og da var de plutselig tettere, ringte føden og de sa jeg fikk se an om jeg ville komme inn til vurdering eller hva. Tror klokken nærmet seg syv da vi kom ned på føden (etter å ha organisert barnevakt), og en kjempesøt JM skulle sjekke nedentil. Har vel aldri vært så lykkelig som da hun sa "Wow, du har 7 cm åpning!" Begynte omsider å skjønne at det kanskje hadde organisert seg selv så jeg faktisk skulle få denne ungen ut! Ble vist inn på fødestue, og verken gubben eller jeg skjønte helt hvorfor JM begynte å skru på alt av varmebord osv, men sa nå ikke noe om det. Og mindre enn halvannen time senere var en helt nydelig gutt ute! 54 cm lang, 4160 g tung og prikk lik storebroren:)

Han har en liten infeksjon i kroppen, så desverre flyttet han ut fra barsel allerede dagen etter og bor nå på nyfødtintensiven mens mammaen ligger alene, men allerede i kveld skal jeg begynne å få "låne" ham noen timer av gangen igjen. Og om en ukes tid håper vi å få komme hjem og starte livet som tobarnsfamilie...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8040208-spongebob/#findComment-8080567
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...