tripptrapp3sko Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Hadde 1cm åpning for nesten 3 uker siden,og ca4cm åpning i 4 dager.Likevel skjer det ingenting? Er det flere som har erfaring med dette?Hvor lenge gikk dere med åpning før dere fødte?Veeldig takknemlig for svar.
Sommerfugler Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Hvor har du blitt underøkt? Jeg går til kontroll hos fastlegen og han sjekker ikke det... Hadde vært ok å vite om alle kynnerne jeg har faktisk gjør noen nytte, er i uke 37. Er det ikke ved 5 cm man regnes som "i fødsel" og blir stimulert for å få fortgang om man ikke har rier?
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Har hørt man er i fødsel ved 3 cm åpning jeg.. Hos meg ble ikke åpning sjekket før jeg hadde vært på sykehuset med rier ei stund.. Hverken lege eller jordmor her hvor jeg bor sjekker dette..
tripptrapp3sko Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2007 var på føden fordi jeg trodde det var fødsel.Riende stoppet.Falsk alarm,og dro hjem.Derfor ble jeg sjekket.
Sommerfugler Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Hvilken beskjed fikk du da du ble sendt hjem? Synes det høres rart ut at de sender hjem en med 4 cm åpning uten hvertfall å få beskjed om å komme tilbake til kontroll?
tripptrapp3sko Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2007 skal på kontroll i morgen.Men de mente det var helt vanlig hos flergangsfødende. En venninne gikk med 4cm åpning i 10 dager.Ellers kjenner jeg ingen som har erfart det samme.Derfor lurer jeg.
Sommerfugler Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Ja, det skjønner jeg! Når har du termin?
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Svigerinna mi gikk med tre cm åpning i noen dager, men nøyaktig hvor lenge det var, vet jeg ikke. Hun var andregangs.
mamman til M&M Skrevet 1. februar 2007 #11 Skrevet 1. februar 2007 jeg har gått med 2 cm åpning siden uke 35..da var jeg innlagt pga rier..har termin til onsdag da..men skjer ikke stort:)
Lilah Skrevet 1. februar 2007 #12 Skrevet 1. februar 2007 Forrige fødsel: Hadde vondt i magen. mente selv det kun var mage knip, men sykehuset ville ta en titt. Hadde 4 cm, og ble lagt inn. De mente fødselen var i gang. Dagen etter dro jeg hjem. hadde ikke vondt mer, og fortsatt 4 cm. Etter tre dager hjemme, ringte jeg og spurte hva jeg skulle gjøre. De sa jeg kunne komme for en sjekk. Fortsatt ingen smerte, og 4 cm. De spurte om jeg ville ta vannet. Så gjorde det, og 4 timer etter var baby ute. 10 dager før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå