Sommerfugler Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Var nettopp på kontroll hos fastlegen og det var spor av blod i urinen. Har aldri hatt det før, noen som vet hva det betyr? Er i uke 37.
tuppen og lillemor Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 det er helt normalt, jeg har hatt protein i urinen tidl i sv skapet, en venninne av meg hadde blod, da sa jordmoren til meg at noen slipper blod andre protein....
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Jeg hadde begge deler!! Men jeg hadde svangerskapforgiftning da!
Sommerfugler Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2007 Oj, skal jeg bli bekymret nå? Blodtrykket var også høyere nå, men fortsatt godt innenfor normalen...
fått en flott gutt!! Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 jeg også, men det kunne være pga uvi eller en begynnende åpning. blodtrykket mitt var helt fint så det var ingenting å tenke på. Det var ikke uvi da urinprøven ble sendt til dyrkning.
fått en flott gutt!! Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 urinveis infeksjon eller blærekatarr da får du pennicillin hvis du trenger det.
Sommerfugler Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2007 å ja! Det ble ikke nevnt med et ord, og ingenting ble sendt til dyrking, så da er det vel heller mine mistanker om begynnende åpning som gjelder
fått en flott gutt!! Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Ja det tror jeg også, har du kjent svake murringer i tilegg, det har jeg. Er så spennende altså!
Sommerfugler Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har murringer og rimelig plagsomme kynnere, de kommer hver gang jeg reiser meg, og om jeg går mer enn 5 meter... Skrekkblandet fryd! Ble satt igang med førstemann, så dette er litt nytt og uvant Når har du termin?
fått en flott gutt!! Skrevet 1. februar 2007 #12 Skrevet 1. februar 2007 ul termin den 10 og mens termin den 23, du da? Har også mye kynnere, men di er ikke vonde. har hatt noen svake mens murringer men det er ikke mye. Håper ul stemmer mest og at han kome någen dager før det oxo
Sommerfugler Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. februar 2007 menstermin 22. og ul-termin 25. men storebror kom en uke før termin, så jeg tror ikke (håpe håpe) jeg går så mye over
fått en flott gutt!! Skrevet 1. februar 2007 #14 Skrevet 1. februar 2007 Lykke til da, så får vi se hvem som kommer først i mål Tipper du kommer før siden du kom før 1 gang. Gjør du noe får å sette det i gang?
Sommerfugler Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 1. februar 2007 hehe, lykke til du også! Nei, jeg kommer ikke til å prøve meg på noen kjerringråd - hvis ikke jeg blir helt desperat, da! Er rimelig sliten og lei av bekkenløsning og halsbrann :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå