Gå til innhold

Blod i urin - hva betyr det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp på kontroll hos fastlegen og det var spor av blod i urinen. Har aldri hatt det før, noen som vet hva det betyr?

Er i uke 37.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er helt normalt, jeg har hatt protein i urinen tidl i sv skapet, en venninne av meg hadde blod, da sa jordmoren til meg at noen slipper blod andre protein....

Skrevet

Jeg hadde begge deler!! :)

Men jeg hadde svangerskapforgiftning da!

Skrevet

Oj, skal jeg bli bekymret nå? Blodtrykket var også høyere nå, men fortsatt godt innenfor normalen...

Skrevet

jeg også, men det kunne være pga uvi eller en begynnende åpning. blodtrykket mitt var helt fint så det var ingenting å tenke på.

Det var ikke uvi da urinprøven ble sendt til dyrkning.

Skrevet

urinveis infeksjon eller blærekatarr :)

da får du pennicillin hvis du trenger det.

Skrevet

å ja! ;) Det ble ikke nevnt med et ord, og ingenting ble sendt til dyrking, så da er det vel heller mine mistanker om begynnende åpning som gjelder

Skrevet

Ja det tror jeg også, har du kjent svake murringer i tilegg, det har jeg.

Er så spennende altså!

Skrevet

Jeg har murringer og rimelig plagsomme kynnere, de kommer hver gang jeg reiser meg, og om jeg går mer enn 5 meter... Skrekkblandet fryd! Ble satt igang med førstemann, så dette er litt nytt og uvant :)

Når har du termin?

Skrevet

ul termin den 10 og mens termin den 23, du da? Har også mye kynnere, men di er ikke vonde. har hatt noen svake mens murringer men det er ikke mye. Håper ul stemmer mest og at han kome någen dager før det oxo :D

Skrevet

menstermin 22. og ul-termin 25. men storebror kom en uke før termin, så jeg tror ikke (håpe håpe) jeg går så mye over :)

Skrevet

Lykke til da, så får vi se hvem som kommer først i mål :D

Tipper du kommer før siden du kom før 1 gang.

Gjør du noe får å sette det i gang?

Skrevet

hehe, lykke til du også!

Nei, jeg kommer ikke til å prøve meg på noen kjerringråd - hvis ikke jeg blir helt desperat, da! Er rimelig sliten og lei av bekkenløsning og halsbrann :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...