Gå til innhold

M-82 og dere andre! Er det noe treff i Trondheim snart? Noen som evt. har lyst å treffes?


hønepøne;-)

Anbefalte innlegg

Kunne vært trivelig med en kafetur eller noe en dag dersom noen har lyst? Har ikke fått vært med på noen treff tidligere.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja,d hadde vært koselig...

Har ikke vært på noen treff før jeg heller.

Vi får bli enig om tid og sted å se om d er flere som henger seg på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil gjerne være med på treff. Har vært på de fleste treffene arrangert på BIM og DIB for nov-des-jan-jentene i Trondheim. Vi hadde treff i går, men det er ennå ikke satt opp noe nytt treff ennå. Men det er sikkert mange som vil treffes igjen allerede neste uke. Det er lurt å sette opp nye treff inne på DIB-treff siden (se forresten "tusen-takk"-tråden der inne), for da er det mange som får de med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja høres bra ut! Tror du det blir arrangert neste uke eller skal jeg legge ut? Har du forslag til tid og sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å sette opp et nytt treff, onsdag er en fin dag (jeg kan ikke mandag eller torsdag). Så langt har vi vært på Jordbærpikene på solsiden, på kafeen i kjelleren på byhaven og på ikea. Problemet er jo selvfølgelig å finne et sted hvor det er plass til alle barenvognene. På Jordbærpikene på solsiden var det litt trangt, men hvis vi reserverer på forhånd og får de bordene utefor blir det sikkert plass, så det er kanskje ikke så dumt. Ellers går det kanskje an på kafeen øverst på byhaven (den i kjelleren er ikke så veldig koselig). Ikea var litt stress for dem som ikke hadde bil, så kanskje best å ta neste treff i sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdagen passer for meg også :)

Å sentrum er helt fint..

Er d mange som bruker å være med på treffene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok vi kan si onsdag på kafeen øverst på byhaven da. Hvilket klokkeslett passer for dere. Tror jeg skal til legen, men skal sjekke når.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleier vel å være en 8-12 mammaer med babyer på treffene. Det er mammaer i nov, des og jan. Er jo ingenting i veien for å sette opp et treff bare for oss som har fått i desember hvis vi vil det. Hva synes dere?

 

Kafeen øverst på Byhaven er sikkert bra. Har ikke vært der, jeg. Tror dere det er plass til mange barnevogner der? Sånn i 12-13 tiden på onsdag er sikkert bra. Når skal du til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kafeen øverst på byhaven er grei ja ;) Vi kan jo si kl.13.00 hvis d passer for hønepøne også?

 

Vi kan godt ta et desembertreff, men jeg fikk jenta mi 24 nov (egentlig termin 12 des) så jeg håper jeg får bli med likevel..hehe :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei M-82 og Bobby!

 

Jeg har legetime kl 13, selvfølgelig! Og det er på Tiller så tar litt tid å komme. Kan prøve å rekke det likevel da, hvis det ikke er noen andre dager som passer?

 

Evt. kan vi jo ta treffet på City Syd, på den cafeen øverst (Jordbærpikene). Der er det god plass på dagtid. Bare et forslag altså!

 

Vi må jo kunne løse dette på et vis:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var jo typisk :) Jeg kan tirsdag og fredag også. Citysyd er litt mer upraktisk for meg, for da må jeg enten ha bilen (samboer bruker vanligvis den på jobb), eller ta to busser. Men det går å ha det der også. Jorbdærpikene på Citysyd er jo et passende sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også lyst å være med på treff!! desember treff ja, jeg hadde termin 30.des, og har vært i desember klubben hele tia. Men Mario kom 2.januar, Kan vi være med på treffet da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Så kjekt at mange vil være med på treff. Ser ut som det er et nytt treff under planlegging på DIB-treff siden. Da blir det for nov-des-jan-mammaer, så utelukker vi ingen :) Regner med det blir i løpet av uka som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønepøne og Bobby :)

 

Jeg kan ons-fredag uka her..City cyd passer bra,bor jo i nærheten..

Men kommer an på dere da ?

Hadde vært koselig å fått til et treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...