Tita&Tage Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Og det gikk over all forventning : ) Snuppa her har spist annenhver til hver time hver eneste natt de siste tre månedene. Og attpåtil har hun vært veldig trøtt på dagtid. Så igår ble det bestemt at hun skal SOVE på natta. Vi la henne kl 20, og hun sov til kl 04 med bare små våkeperioder! Jippi! Når hun våknet og skrek la jeg bare dyna over henne og koste litt med henne. Trodde aldri det skulle funke, men hun sov jo utrolig lenge. Hadde bestemt meg på forhånd at hun skulle få mat først kl 05 samme om hun var våken hele natten og skrek... Men det ble heldigvis bare uro fra 4 til 5 : ) Da håper jeg bare det fortsetter i samme stil og at denne natta ikke bare var et resultat over at hun var sjokkert! Gleder meg til å sove igjen
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 så flott da:) bare stå på. Gikk mye bedre en forventet med oss også. Er nå 3 uker siden, nå sover lillegutt helt til 05.30 får pupp og sover en time til. deeeeeiligt:)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 vi starta også i går!! jeg har flytta på sofaen. teodor sover på eget rom, elelr har gjort det noen dager slik at vi endelig kan prate litt på senga på kveldene uten at han våkner. han våkner i 2 tiden ca. pappaen tok han i natt, nektet å sove videre i senga si. men fikk komme over i senga vår (som han ALLTID har gjort når han våkner første gang). og roet seg fint der. han våkna litt i 6 tiden igjen, men skreik litt før han sovna like fort. hadde tenkt å gå inn og amme da. men det ble stilt så fort. han fikk litt vann kl 2 da han var våken. fikk pupp igjen kl 8, og var storfornøyd. hadde ikke tatt noen skade. og mammahjertet skjønte at dette var kanskeje ikke like skummelt som jeg hadde trdd! vi får se hvordan det går framover.. når puppen blir glemt på natta så skal vi prøve å drøye samsoving til litt senere på kvelden. følte meg faktisk ganske uthvilt i mårrest!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå