fått en flott gutt!! Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Eller i tilfelle hva var mest riktig?
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har 2 barn fra før, og ul tremin har vært nærmest begge gangene. (men begge barna mine er kommet ca 2 uker før terminen) Forventer nå at oxo 3.mann skal komme litt før tiden:)
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Forrige gang jeg var gravid hadde jeg mens termin 27 okt, og ul termin 28 okt. Snuppa ble født 2.nov. Så ul terminen var nærmest.. He he.. Nå har jeg mens og ul termin på samme dag.
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Sist skjedde det dagen før UL-termin og 6 dagar før mens termin. Så UL-termin mest riktig! Satsar på det no og!
+barebea+ Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Jeg fikk på UL-terminen. Men min egen termin var nok mest riktig (5 dager før) Fødselen startet på min menstermin, men så stoppet den opp. Gikk dermed med maserier i 5 dager før gutten vår kom. Og da han endelig var ute, kommenterte barnelegen at han var litt tørr, så min mens termin var nok mer rett.
Skilpadden Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Sist jeg var gravid hadde jeg ul-termin 17.des, mens-termin 14. des, mens min egen termin (el-termin) var 12. des. Babyen min kom 12. des.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå