Gå til innhold

Juni: vil ikke sove ..ikke spise ..ikke noe..hva skjer ?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

åååååååååå....han er sååå muggen for tida..blir gal...fikk meg 30 min søvn i natt....han sov 30 min..våken 40-1 time...sånn holdt han på hele natta og i tillegg sto han opp tidlig....og han vil ikke spise...vil kunn ha melk.....dette må jo være tenner? av annet kan det være? SLITEN.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååååh, huff da! Stakkar deg, skjønner du er sliten ja!!

Får du sovet noe på dagtid dersom han finner på å sove noen dupper?

Høres jo veldig ut som tenner, med dårlig søvn og bare lyst på melk. Han er ikke forkjøla? (snørrete, feber el.l)

 

Håper det ordner seg til natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har holdt på slik i 3 dager nå....ikke feber eller dårlig på noen vis..bare sur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg husker rett, men var ikke gutten din ganske langt fremme i utvikling? Det kan jo være disse utviklingsstegene da?

 

Opplever jenta mi som en svamp for tiden. Vi svømmer og går på noe som heter The little gym (baby-trening), og hun suger til seg alt. Merker at hun alltid må sove mer etter vi har vært der, men søvnen blir mer urolig. Gråter i søvne osv...

 

Ikke noe hjelp, men kanskje en trøst at det går over (og at vi er flere)? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han gråter mye i søvne og hyler...men roer seg fort hvis jeg tar han inn til meg....

 

håper at det går over..måtte jo selvfølgelig starte den uka vi er alene hjemme...samboern er bortreist med jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...