Sanna&Simen Skrevet 1. februar 2007 #1 Del Skrevet 1. februar 2007 Bare Simen ser at jeg river av papir når han spiser grøt begynner han å blunke med øynene og vri hodet fra side til side! Ha ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 1. februar 2007 #2 Del Skrevet 1. februar 2007 Samme her også. Sigurd snurper munnen som en gammel kjerring og hviner bare jeg er i nærheten av ansiktet hans med klut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 1. februar 2007 #3 Del Skrevet 1. februar 2007 Her tørker jeg først, med fuktig klut. Så tørker ho selv, ender med at ho sitter å suger på kluten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. februar 2007 #4 Del Skrevet 2. februar 2007 Samme her... Karsten har skjønt det at kluten kommer etter at han har spist. Og det er ikke gøy!! Men jeg tror jammen at han har skjønt ordet ferdig. For når jeg sier det, sa slutter han å sutre med en gang!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå