Gå til innhold

Spørsmål ang graviditetssymptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg kan være gravid, om om jeg er det så ble jeg det for ca en måned siden. Har ikke testa postitvt, men det er kansje litt tidlig enda.

Jeg har en del utflod nå og det kjennes ut som det er "noe" imagen. Vet ikke om det er tankene mine eller om det bare er meg, men det kjennes ut som livmoren vokser og at det strammes der inne, nesten litt støl. Var nesten sånn det var å ha kynnere i forige svangerskap.

Jeg er redd for å være gravid da, ønsker det ikke nå.

Kjenner dere igjen noen av disse symptomene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kjenner igjen det ja! De symptomene har jeg hatt mange ganger. Viste seg å være symptomer på mens bortsett fra nå sist gang da jeg var gravid. Så kan jo bare hende at mensen er på gang?

Skrevet

Har aldri hatt det sånn under mens jeg. Bruker hormonspiral, men "fant" den ikke sist jeg sjekket, og da beg tankene mine å surre vet du. Men r det normalt å kjenne noe så tidlig da, Har ikke hatt sex annet enn for en måned siden, så derfor vet jeg nøyaktig tidspunkt. Er i tvil om jeg skal leve med denne mannen mer, derfor håper jeg ikke jeg er gravid!!

Skrevet

forgie innlegg var fra hovedinnlegger

Skrevet

En måned siden du haddde sex? Da kan du jo kjenne symptomer og du bør kunne teste positivt også vil jeg jo tro....for da må du ha hatt EL kanskje senest 3 dager etter dere hadde sex.

Skrevet

Min erfaring er at man kjenner veldig mange symtomer på graviditet hvis man kjenner etter. Jeg har hvertfall kjent vel så mye de gangene jeg ikke har vært gravid som de to gangen jeg har vært det.

Eneste sikre er en test, og hvis du hadde sex for 5 uker siden så vil du var 6-7 uker på vei nå. Da skal en test slå ut.

Skrevet

fra hovedinnlegger.

sist gang fikk jeg et svakt kryss når jeg tok test av morgenurin under en mnd etter at barnet skulle vært unfanget, beregnet fra terminen.

Nå har jeg ikke testa morgenurin da.. Håper håper håper at ejg ikke r gravid nå.

Skrevet

Jeppz, en test burde absolutt slått ut på deg nå. Kjøp en ny test og ta den, dersom den er negativ så slå deg til ro med det..mensen kommer nok etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...