Gå til innhold

er dere kommet i barselgruppe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, synes det er greit at de ikke drar igang gruppe allerede første måneden. Trenger litt tid til å komme i orden først. Men 3 måneder? hadde vært deilig å være litt sosial på dagtid og. det er få venninner som ikke er på jobb på dagen. litt kjedelig å være hjemme faktisk.. :/

De ringte meg fra helsestasjonen i går og sa at det var barselgruppe for min sønn på fredag. Han er 5 uker nå ( idag faktisk : ) ). Blir sikkert bra å komme seg litt ut av huset!

Vi bor i Lørenskog, vet ikke hvordan de gjør det i andre kommuner og på andre helsestasjoner.

Har hatt to treff på helsestasjonen, og ett privat igår:) Var bare på det ene på hs, siden Marcus var så liten da det første møtet var...

Er kjempegreie folk som er med i gruppa, og alle bor i nabolaget mitt. Fikk innbydelse i posten bare noen dager etter at jeg kom hjem fra sykehuset.

Tvilte litt da jeg fikk brevet om jeg skulle stille opp. (er litt sjenert av meg...) Men angrer ikke et sekund på at jeg møtte opp:)

Annonse

Vi var på 6 ukers kontroll forrige torsdag og skulle da ha første møtet med brselgruppa. Vi kom dit og det viste seg at vi blei aleine! Skulle egentlig være ei til der, men hun kunne ikke komme. Ganske kjedelig. Neste gang (om 2 mnd) skal vi visstnok bli flere. Ser frem til det.

Har heldigvis flere venninner som har nurk rundt om så har mange å prate "baby"med, men litt kos å se andre født i samme måned også da.

Jeg skal på gruppe den 12.februar. Etter hva helsesøster sa så blir vi 4 stk der, og de er rundt alderen til Thea Helene. Og hun ene av de som er der kjenner jeg litt fra før siden jeg har jobbet med henne. Gleder meg til å treffe noen andre enn å bare være hjemme. Bare så synd det er så store avstander her vi bor, må kjøre 2 mil for å komme dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...