Gå til innhold

November: Hvilke stelle vesker har dere?


guttebebis 08.11

Anbefalte innlegg

Jeg har den lille harde til baby bjørn, og er misfornøyd. Får ikke plass til noen ting oppi der. Så må kjøpe meg ei større ei. Er det god plass i deres? Vil ha plass til masse!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har skip hop duo! Har plass til bleier, kluter, et skift, en liten stellematte som ligger oppi, + litt stash til meg selv! Mange små praktiske rom. Har liksom noen til lillemor og noen til meg!

 

Skip hop expo er litt større!

 

Kommer jo litt an på hva slags vogn du har!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Emmaljunga stelleveske. Den er stor og romslig (fulgte med vogna). Jeg har plass til masse til lillegull + en del til meg selv. Men skulle ønske det var flere smårom i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har One Tree Hill stelleveske..samme merke som vognen..Foreløpig er jeg veldig fornøyd med den..får plass til alt pikkpakket til snupp og lommeboka og mobilen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en vanlig stelleveske, men jeg fikk en stor veske til jul, som jeg får plass i, til alt jeg trenger når jeg skal ut på tur..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Mutsy stelleveske, samme som vognen.

Er fornøyd med størrelsen, men stellematta er litt liten, så jeg har med et tisseunderlag i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg har sydd meg egen veske, men har ikk brukt den, for eg er så træg å sy håndtak på den..

så bruker min gamle skoleveske, eller veska min, er akk det samme da.. el en pose..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg har quinny comfort 3 xl. Tenkte ikke på at kanskje ikke alle passer inn til vogna jeg.. Får undersøke litt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...