RompeRock Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Noen som vet om noen, eller selv har blitt, igangsatt pga. dette? Nå er jeg så plaga med dette, at jeg knapt klarer å spise selv. Har igjen 12 dager til termin; skal til jordmor på mandag. Har mest tro på å la ting skje naturlig, men f... også, jeg klarer ikke mer snart! Noen som vet noe om dette? Hilsen desperat, som knapt klarte å skrive dette:
lillebøllaspringmadrass Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 kan jeg få spørre om hva carpal tunnel syndrom er ???
Mille-k Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Vet at Iselin gravid med mirakel ble satt igang pga det samme, hun er kanskje å finne på dinbaby?? Lykke til!
RompeRock Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2007 Ahh, takk, kanskje jeg skal sjekke om hun er der ) Er det hun som hadde en samboer som falt og skada seg i høst?? Mulig jeg blander sammen... I alle fall: Takk for tips. Carpal Tunnel Syndrom er når man har vann i kroppen, og dette vannet klemmer på nerver i hender og fingre, og gjør dem numne og visne. Nå er mine så ille at jeg snart må be samboeren min om å mate meg.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 åj... såpass ja.. ble egentlig litt letta jeg.. for j trodde d var et grusomt syndrom hos barnet.. hehe.. her tenker man d verste.. men d hørtes ikke godt ut nei.. du får ha "go bedring" og lykke til da!!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 hei du.. Fint at jeg fortsatt skummer igennom disse sidene på bim... Ja, var også meg som hadde en samboer som hadde en ulykke.. OG jeg ble satt igang på grunn av CT.. Får prøve å skrive litt selv om jeg har lillemann liggene på puppen på fanget, ikke like lett å skrive med en hånd.. Jeg var jo også kjempe plaget, og jeg gikk først til legen min, og fortalte hvordan jeg hadde det. Så sendte han søknad til sykehuset om igangsettelse. Så ble jeg kalt inn på kontroll på sykehuset, derde tok UL og sånne tin for å måle baby... Så kom jeg inn igen en uke senere for å bli undersøkt av en annen lege da de vurderte hvor moden jeg var og sånne ting, så tar de en avgjørelse på om du blir satt igang. Og da tror jeg de begynner med en gang. Jeg fikk en sånn gelekur som jeg fikk to stykker av før jeg ble strippet og vannet tatt.. Mulig de gjør det annerledes på andresykehus, men det er sånn jeg opplevde det da.. Nå 6 uker etter fødsel er det helt borte og jeg fungerer som normalt i hendene igjen..
RompeRock Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2007 Heihei, og tusen takk for svar ) Og ikke minst; gratulerer med lillegutt ) Fint å høre historien din. Tror jeg skal ta det opp med jordmor når jeg skal dit på mandag. Som sagt har jeg mest lyst til å la naturen gå sin gang, og dette vet også jordmor. Men når plagene begynner å bli så store, kan det i hvertfall være verdt å nevne det til jordmor, og høre hva hun sier. Har hørt om at enkelte har fått permanente plager, og har måttet operere; men likevel ikke blitt helt bra. Og det er dette jeg er veldig redd for. Fint å høre at det har normalisert seg for deg da ) Hvordan går det med samboeren din? Kos deg masse med lillemann ) Har hatt en pep-talk med frøkna i magen, om at hun godt kan komme nå... Så gjenstår det å se hva hun synes om den saken ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå