6Ymamma Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Hei! Da har jeg satt i litt over 20 min med beina i isvann. Hvor lenge etter kjente du/dere virkningen av det? Her er min info.. - Termin 5. februar - Hodet er festet - Hodet er meget langt nede Så nå er det bare å vente å se da.... Noen flere?
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 hehe, får håpe det skjer noe da:) Lykke til:)
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Brr....jeg skal være bra desperat før noen får meg til å putte mine stakkars føtter i isvann...hater kaldt vann og særlig på føttene. Jeg håper inderlig at du får igjen for strevet
6Ymamma Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2007 hehehe håper da det=) Har ikke for høye forventninger da, men MÅTTE bare prøve det=) Tar det med et smil hehehe
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Ja, det er jo ikke akkuratt farlig sånn som å ta overdose lakserolje, så hvorfor ikke....men likevel, du får ikke meg med på det
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Jeg prøvde også dette i går,men har ikke kjent noe forskjell enda:) Jeg satt vel ikke mer enn 10 min jeg da,var redd for å fryse på meg noe ulumskheter;) Du kjent noe virkning av det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå