heldige meg07 + en liten til Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Lange dager med kjedelig innhold hadde vært hyggelig å sprite opp med et lite treff! :-) Hva med onsdag eller torsdag neste uke (7. eller 8.)? Eller en helt annen dag? Kanskje greit å få gjort det før folk setter igang med å føde...
Mona + kid Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Hellu! Jeg er med! Tenker du på dagtid eller kveldstid?
martina85-på OVERTID!!! Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 jeg er fra juni klubben, vi skal ha treff 5.feb.. kan jo bli med på det? er sykemeldt, å kjeder meg selv.. hadde vert hyggelig å bli kjent med noen i samme situasjon ja... dagene er uendelige...
Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 JEg er med, kjeder meg ihjel...
heldige meg07 + en liten til Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2007 Var det ikke flere som ville? Jeg kan både på dag- og kveldstid, men ikke nå på mandag... Men for de som vil er jo det en mulighet å slenge seg med noen andre også.
Gizom81 Skrevet 4. februar 2007 #6 Skrevet 4. februar 2007 Jeg vil gjerne med, men da helst neste uke, for denne uken er helt fylt med interjuver, og medarbeider samtaler og styrmøter osv...
heldige meg07 + en liten til Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2007 Neste uke er også helt fint. Noe av poenget er vel at flest mulig kan...? Noen som har noen preferanser?
tessa 82 Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Jeg vil! (hvis jeg er frisk igjen da....) Hadde vært innmari ok med et treff på dagen for min del...
tessa 82 Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Neste uke er det jo flere som har begynt permisjon også! Så da passer det kanskje med dagtreff for flere?
snart mamy! Skrevet 5. februar 2007 #11 Skrevet 5. februar 2007 Jeg blir gjerne med og kan også møtes på dagen. Har termin 5. mars. Hanna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå