Gullklompane mine Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Når legger dere babyene til å kvile i forhold til når de våkner om morgenen? Her er det rabalder hver dag når hun skal kvile.. kan holde på å tulle og grine i en time før hun sovner. Hun våkner mellom 6.30 og 7.30 om morgenen og jeg legger henne til første kvil kl 10. Er det for tidlig? Holder på å bli sprø her... hun legger seg som en engel om kvelden... noen som har noen gode råd å komme med?
Nye sprell Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Ah - slik har det blitt her også i løpet av den siste uken, hylling/gråt i 15-20 min før det plutselig er "greit", og da sovner han i løpet av 20 sek. Gutten er vel 8 mnd! Han her våkner en gang mellom 7 og 8 (avhengig av når siste nattmat var), og har første kvil kl 11. Sover veldig lite i løpet av dagen da, bare 2x30min. Her har det også spredd seg til kveldsleggingen, så vi begynner å bli litt fortvilet. Har vært flink til å sovne selv (på kveldene) siden han var bare noen uker... Vurderer å legge ham litt tidligere, mistenker også at han er overtrøtt. Andre hvil mellom 14 og 15 en gang, og legger seg litt før 19. Forresten - hvor mange lurer har hun hver dag? Da gutten her gikk fra 3 til 2 lurer, skjedde det fordi han begynte å tulle med den første luren (sutret og nektet å sove). Etter noen dager skjønte jeg hva han forsøkte å si... Da var han 7,5 mnd. :-)
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 8mnd: Første dupp ca 2.5timer etter at han sto opp. Neste dupp 2.5t etter oppvåkning fra formiddagsduppen. Nå er han 9mnd, og vi kjører noen lunde samme opplegg, men det går vanligvis tre timer mellom formiddag og ettermiddagsduppen. Han sovner vanligvis greit, så vi er heldig sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå