tre små:-) Skrevet 1. februar 2007 #1 Del Skrevet 1. februar 2007 Nå har også jeg klart å legge ut noen skrytebilder! Om dere vil se er mine tre små klare på skjermen! De to største er kanskje ikke så små lenger, da;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 1. februar 2007 #2 Del Skrevet 1. februar 2007 Fikk det ikke til:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 1. februar 2007 #3 Del Skrevet 1. februar 2007 Du må linke til mine bilder på profilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 1. februar 2007 Men det har jeg jo gjort!? Da skjønner jeg ingen ting, jeg! Har oppdatert en gang til, hjelper det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 1. februar 2007 Nå ligger iallefall hele gjengen under nye bilder til "våre album";-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 1. februar 2007 #6 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg fant veien til bildene dine via nicket ditt nå:-) Så du hadde endret profilen din. For en søt gjeng:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 1. februar 2007 #7 Del Skrevet 1. februar 2007 Nå klarte jeg det! Fine barn! Og så like de er:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 1. februar 2007 Takk og takk! De er vel støpt i samme forma, da;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. februar 2007 #9 Del Skrevet 2. februar 2007 Så fine bilder! Og som det ble skrevet over her, så er de jammen like hverandre. Var kjempefint bilde av Nora også! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå