Gå til innhold

Råd til fødselen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle ønske jeg hadde spist mer på forhånd og under fødselen. DET angret jeg virkelig på. Fikk tilbud om mat midt i og sa nei, burde ha sagt JA !!!!

Du bruker omtrent like mye energi på en fødsel som du bruker på å bestige et fjell, så du trenger energi !!!!!!!

Jeg slet etter kort tid fordi kreftene rett og slett tok slutt pga mangel på energi. Takk ja til mat, ha med sukkerholdig drikke du liker f.eks sportsdrikk eller cola, og gjerne et par sjokolader. Ble anbefalt det av jordmor før sist fødsel, men det endte med at mannen min spiste alle sjokoladene......

Dette er iafall mine råd:)

ikke bli overkjørt av jordmor! Jeg ble fullstendig som overkjørt av jordmor ved min andre fødsel. Hun hørte ikke på meg i det hele tatt og gjorde det som passet henne best. Jeg ble så paff at hun ikke hørte på meg og mine ønsker at jeg ikke fikk sagt noenting. Det angrer jeg på enda. Hør etter kroppen din og vær tøff nok til å si ifra hvis du føler at du blir overkjørt. Når jeg skullle inn å fø tredje gang, håpet jeg at jeg skulle få samme sure jordmor, for jeg hadde "leksa" klar, men da så jeg selfølgelig ikke snurten av henne. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...