Gå til innhold

Hvorfor være utro ?????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er dere utro egentlig, dere ser jo konsekvensene av det . Tenk på de allternative barnefarene som går i 9 mnd og venter på om barne er deres eller en annen mann sitt som derer lå me kun en gang.

Asso jeg synns det er helt patetisk og kor er SAMVITTIGHETEN HENNE ??????

Hvorfor gjør man det ikke bare slutt me personen man er sammen med i steden for og gå og ligge med andre ??

Tenk litt på mannen også .....

Fortsetter under...

Tror du alle som er uttro bevisst går inn for å være det?

At alle som er uttro har et stabilt trygt forhold, hvor begge parter er trygge på hverandre?

At de uttro ikke lærer av feilene sine?

Og hva er uttroskap?

Tror du alle forhold er bunn solide, kun ødelagt av uttroskapen?

Eller er uttroskapen heller et symptom på at noe er galt, heller enn årsaken til det?

Jeg tror uansett hard moral, at man ikke har rett til å dømme andre i dette livet.

Hilsen Lykkeligogtro

Nå veit jeg hvem som er faren til datteren min, men for å svare deg på spørsmålet ditt - jeg var utro mot min første kjæreste fordi han var en martyr! Han var sykelig sjalu, jeg fikk ikke lov til noenting, han slo meg til og med.. Så da gikk jeg å pulte et annet sted, rett og slett. Klarte ikke å gjøre det slutt, jeg var så svak og langt nede, trodde jeg elsket han.. Men nå, 3 år senere, så ser jeg jo hvor idiot jeg selv var! Men.. Du skal ikke dømme alt og alle kjære deg. Fei for din egen dør neste gang, du!

• 2 uker senere...

Herrrregud kan jeg bare si......

Dere som har vært utro mens dere hadde ett forhold er det INGEN UNSKYLDNING som er bra nok. Dette gjelder ikke de der samboer også er utro.

Jeg er av den tro at one night stand er en ting som henger en billig lappen på pannen til oss damer. Skulle ønske jeg kunne synes synd på dere som ikke vet hvem faren er men det kan jeg dessverre ikke :(

Alvorlig talt....

Eg trodde dette var en side hvor folk kunne prate om problemene sine, ikke hvor selv gode, "perfekte" mennesker skal kunne gå inn bare for å rakke ned på andre...

Vi er alle mennesker, og face it, INGEN er perfekte..

Føler dere behov for å heve dere over andre, så får dere gå ett annet sted å gjøre det....

Annonse

Mener du at alternativet er bedre, at det ikke burde ha vært en sånn side som dette? Når "skaden" først har skjedd, kan det være en ganske fortvilet situasjon, å ha spørsmål som dette (hvem er far?). Å skulle leve alene med en sånn hemlighet, kan virke veldig ødeleggende. Da er det jo utrolig bra at det finnes et sånt forum, hvor man kan dele, spørre og lese andres erfaringer. Det kan jo dessuten virke prevantivt, ved at det øker bevisstheten rundt det å bruke kondom, tenke rasjonelt i en "lyst-situasjon" etc.

• 2 måneder senere...

Jeg er bare inne på forskjellige debatter å snoker litt.. Enig med du som sier at hvis man er i et forhold der kjæresten bestemmer over deg osv...det er ingen grunn til å være utro! Utroskap er det verste som fins! Å dere luddere som ligger rundt, har one night stands å puler på kompiser, hvor DUM går det an å bli? Også uten prevensjon?? Hvilken oppdragelse har dere fått egentlig? Stakkars uskyldige unger som blir satt til denne verden med en mor som har ligget rundt på bygda!!

hei hi. hvorfor må du gå inn her bare for å hetse disse jentene/damene... det er ikke slik at alle som er her har vært utro en gang... noen er midt mellom forhold, andre har kanskje ikke kjæreste. andre har vært utro... personlig syns jeg utroskap er utilgivelig og feigt, men det er ikke min sak å blande meg inn i hva disse jentene gjør.. de har det nok vanskelig nok som det er og jeg syns det er bra at de har et eget forum...

LA DEM VÆRE I FRED KJÆRRING.

Annonse

Jenter er jenter verst sier jeg bare!!! Det er vi selv som holder liv i "billig"-stempelet på oss selv - om ei jente er så uheldig å være utro eller har one night stands ja så er HUN billig - og er det slik at mannen i et forhold er utro så er det gud hjelpe meg jenta han ligger med som er billig!! Hva med mannen da????? Nei, nå må vi slutte å kritisere hverandre og åpneøynene litt!!

Nå skriver jeg egentlig ikke til HI, men til de som virkelig slenger drit herunder..

Hvorfor gå inn på dette forumet for å slenge drit? Gjør det på kranglesiden, eller i parforholddebatten. Ikke legg sten til de som alt sliter (for mange gjør jo det her inne, med både dårlig samvittighet og konsekvensene av utroskapen).

Det er som å gå inn på abortsider og slenge drit til de som har valgets kvaler. Det bør vi alle holde oss for god til!!!

Ikke spark de som ligger nede!!!! Det sier mer om angriperen enn om "offeret". (nå snakker jeg for de som sliter med dette, ikke de som ikke angrer på et utroskap, egentlig, der har jeg ingenting å si)

(og nei, jeg har ikke vært utro mot han ever, kjæresten min som er barnefaren)

-ma-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...