Gå til innhold

Favorittleken til din baby?


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

papir og band er vel det som faller mest i smak..

ellers har ho ein liten bamse(rotte/mus) som har eit øyra som knitrer og eit øyre som ho kan bite på, trykker ein på magen så går armene opp.. kjempe morsom. falt i smak me ein gang.. skal å kjøpe leke telefon te vesla også, det syns ho er flott så får eg ha mobilen min i fred.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oda sine favoritt leker er en myk bok, en orm aktig ting med biteringer og som lager lyd + bondegården vi kjøpte til henne til jul. Hun har også en bamse i sengen hun er blitt glad i:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilen min! Har tygget og siklet så mye på den at den har blitt ødelagt, så ny er på vei i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja min mobil er også en favoritt (det glemte jeg å skrive)

For noen dager siden gav jeg henne mobilen min for at hun skulle ha noe å være opptatt med mens jeg satte på vaskemaskinen. Hun var sutrete og jeg MÅTTE få vasket noen klær...da jeg trengte mobilen min igjen ble hun illsint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her er det mobiltlf og fjernkontroller som er tingen. Og blader.

Har nå kjøpt han en leke-mobiltlf,og han liker den kjempe godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamsen i senga når han skal sove, den er soleklar favoritt! Ellers tar han det han finner :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leker som lager lyd er aller mest spennende. Som flere over her har nevnt så er det mobiltelefonen min som er gjevest. Papir er også en soleklar favoritt. Men jeg tror toppen er når han får sitte og gnage på PC-musa... Den kan han holde på med opp til en time om dagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gul tøymus med knitrelyd på øret, Fisher Prise nøkler (fargerike med lyder), gul badeand, fargerike plast skåler fra IKEA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...