Sanna&Simen Skrevet 1. februar 2007 #1 Del Skrevet 1. februar 2007 Akkurat nå er det et målebånd i plast som er det gjeveste her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 1. februar 2007 #2 Del Skrevet 1. februar 2007 papir og band er vel det som faller mest i smak.. ellers har ho ein liten bamse(rotte/mus) som har eit øyra som knitrer og eit øyre som ho kan bite på, trykker ein på magen så går armene opp.. kjempe morsom. falt i smak me ein gang.. skal å kjøpe leke telefon te vesla også, det syns ho er flott så får eg ha mobilen min i fred.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 1. februar 2007 #3 Del Skrevet 1. februar 2007 Oda sine favoritt leker er en myk bok, en orm aktig ting med biteringer og som lager lyd + bondegården vi kjøpte til henne til jul. Hun har også en bamse i sengen hun er blitt glad i:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 1. februar 2007 #4 Del Skrevet 1. februar 2007 Mobilen min! Har tygget og siklet så mye på den at den har blitt ødelagt, så ny er på vei i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 1. februar 2007 #5 Del Skrevet 1. februar 2007 hehe, ja min mobil er også en favoritt (det glemte jeg å skrive) For noen dager siden gav jeg henne mobilen min for at hun skulle ha noe å være opptatt med mens jeg satte på vaskemaskinen. Hun var sutrete og jeg MÅTTE få vasket noen klær...da jeg trengte mobilen min igjen ble hun illsint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #6 Del Skrevet 1. februar 2007 Den leken som var vært mest interresant lenge må være 20 cm med gavebåndpapir, den har hun lekt/gnagd på siden før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 1. februar 2007 #7 Del Skrevet 1. februar 2007 her er det mobiltlf og fjernkontroller som er tingen. Og blader. Har nå kjøpt han en leke-mobiltlf,og han liker den kjempe godt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 1. februar 2007 #8 Del Skrevet 1. februar 2007 Her tror jeg det må være hår, sp mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 1. februar 2007 #9 Del Skrevet 1. februar 2007 Bamsen i senga når han skal sove, den er soleklar favoritt! Ellers tar han det han finner ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #10 Del Skrevet 1. februar 2007 Fjernkontroller og papir er det morsomste, ellers er det vodnleken hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 2. februar 2007 #11 Del Skrevet 2. februar 2007 Leker som lager lyd er aller mest spennende. Som flere over her har nevnt så er det mobiltelefonen min som er gjevest. Papir er også en soleklar favoritt. Men jeg tror toppen er når han får sitte og gnage på PC-musa... Den kan han holde på med opp til en time om dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firemerkersmør Skrevet 2. februar 2007 #12 Del Skrevet 2. februar 2007 En gul tøymus med knitrelyd på øret, Fisher Prise nøkler (fargerike med lyder), gul badeand, fargerike plast skåler fra IKEA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå