Gå til innhold

hvor mye klær har dere på babyen hjemme?


lærer

Anbefalte innlegg

Når Sigrunn leker på gulvet har hun ofte bare body og strømpebukse på seg. Vi har 23-24 grader inne, men kanskje hun likevel burde hatt en bukse eller genser i tillegg. Hvordan gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

VI har samme temp som dere ca. Simen har kortarmet body og genser. Strømpebukse og bukse utenpå. Syns det trekker litt og hansier ikke akkurat i fra om han fryser:) Og ullsokker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går stort sett i bare body og strømpebukse og ekstra ullsokker.. Hvis det er kaldt inne f.eks på morgenen, tar jeg på henne bukse i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Body, strømpebukse og vanlig bukse. Er det kaldt på morgen (sånn 16-19 grader) har jeg på genser i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har samme temp inne som dere. Som oftes har hun på seg langarmet body og strømpebukse, men er det kaldere tar jeg på henne bukse og genser og sokker. Vi bor i en liten liten leilighet og her blir det fort varmt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om morgenen og midt på dagen har hun strømpebukse, bukse, body, sokker og genser. Om ettermiddagen og kvelden er det strømpebukse og body, har vi fyrt i ovnen og det er varmt og godt her. Har enda ikke lært meg å fyre i ovnen, så det må mannen gjøre når han kommer hjem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han får som regel ligge bare i pysjen den første gangen han er oppe. Egentlig er det litt lite, for da er det ofte 20-21 grader inne, og pysjen er bare bomull...

Resten av dagen har han gjerne ull-strømpebukse og body på seg inne, i blant også bukse. Da har vi 21-23 grader inne. Men han bruker å være god og varm, så jeg tror det holder av klær. (Vi har nokså varmt gulv, tror ikke det trekker på gulvet vårt...) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...