minnimommo Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 vi fikk vår første i februar for ett år siden og venter neste mann i september, noen som har omtrent samme differansen?
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 jeg fikk min første i juni i fjor..og venter nå i begynnelsen av september....ikke helt det samme men =)
Lykke22 Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Hei! Ja, fikk en herlig liten gutt i april06, og nå kommer jammen en bebis til i september!!! Gleder meg!! Føler meg så veldig heldig!!
@nemone Skrevet 3. februar 2007 #4 Skrevet 3. februar 2007 Hei, vi fikk førstemann i mars i fjor og venter tidlig i september. Fikk kjempesjokk da jeg oppdaget graviditeten, hadde overhodet ikke tenkt å få to så tette. Men nå er det greit :-) OK å bli ferdig med graviditeter og bleier også.....
SuperGlad Skrevet 3. februar 2007 #5 Skrevet 3. februar 2007 hei :-) Vi fikk snuppa i mai ifjor å venter neste i september :-) her går det fort i svingene gitt!
sussi_75 Skrevet 3. februar 2007 #6 Skrevet 3. februar 2007 Hei på deg.Jeg er en jente på 31 år som fikk en gutt 16 januar,og venter neste 18 september,det er også min bursdag.Jeg fikk bare lyst å svare deg så får du ha så mye lykke til med svangerskapet ditt,håper det blir så lite problemfri som mulig,selv sliter jeg med kvalme. Lykke Til
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Hei på dere:) Fikk minste 31 mai i fjor:) (har to gutter til som er født august 2003 og februar 2005) og nå kommer den aller siste i september:)
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 4. februar 2007 #9 Skrevet 4. februar 2007 Så koselig:) Det er så godt å se vi er flere:) klemmer
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 5. februar 2007 #10 Skrevet 5. februar 2007 Nå spør du sikkert ang. vinteren før våren kom, men jeg fikk jenta mi første vinterdag i fjor, altså 14. oktober...her blir det altså to ekstremt tette! Vet forresten ikke når jeg har termin, men det er engang i august eller september. (2. sept er midt i mellom, så valgte den)
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 Vifikk vår første 13. april i fjor, og venter nå vår andre i aug/sept i år. Er litt usikker på termin.
lykke<3 Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 Jeg fikk 31. mai og venter neste helt i slutten av september
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå