Forskeren Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Venter nr. 2 i juni som vi hadde tenkt skulle overta OTH'en vi har nå. Har jente på 2 år som kun bruker vogn til soving i bhg. Av økonomiske hensyn tenker jeg å kjøpe brukt eller billig. Noen som har en å anbefale? Må legges ned i ryggen, i alle fall nesten. Spiller ingen rolle om 3 eller 4 hjul da den ikke skal trilles så mye.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Simo er gode sovevogner fordi de er så lange. Kan også relativt greit finnes billig og brukt.
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 simo er helt perfekt til barnehagevogn. Har en selv som jeg hadde tenkt å selge ( brukte den på første barn), men så kom jeg på at jeg trengte den som sovevogn til nummer 2, og da la jeg den i kjeller. =) Simo er lun, stabil, tett, enkel å håndtere.... har sett på finn for 500 kr. det spiller ingen rolle om den er fra 2000.
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Simo Flode eller Simo Champion. Lengst liggelengde og du får dem billig på finn.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå