Gå til innhold

Æsj! Har fått svangerskapsforgiftning..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei!! Etter alle komplikasjoner og tull i svangerskapet skal jeg nå i de siste ukene slite med dette...

Nå vil jeg ha henne ut!!!!

Skal på kontroll igjen om en uke og har fått beskjed om å ligge og ringe sykehuset hvis jeg får vondt i hodet eller magen.. veldig lett å ligge stille med en hyper 2-åring løpende rundt... NOT! uff..

Er det vanskelig å få bli satt igang???

Vet jo at det beste er å la henne bli der til hun er klar men nå begynner jeg å bli sliten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo ikke babyen prematur når du er fullgåtte 37 uker.. Så jeg fatter ikke hvorfor det skal være så himla vanskelig å bli satt igang da..

Når du har komplikasjoner og har en 2-åring i tillegg så sier det seg selv, du får ikke tatt det med ro! Men som du sikkert har erfart... legene bryr seg veldig lite om akkurat det....

Jeg har samme runde med sykehuset mitt.. Jeg prøver å bli satt igang så fort jenta mi er klar.. altså om 2 uker.. Men det er ikke lett!

I nødens stund har jeg kontaktet fastlegen min nå, jeg sliter også med komplikasjoner, svangerskapsdiabetes pluss at jeg har fått en skikkelig depresjon med angst og hele pakka.. Men hjelper de meg? Nei da....

Lykke til, jeg føler med deg...

Skrevet

Glemte helt å si at jeg fikk svangerskapsforgiftning (for et langt ord hehe) med førstemann.. Det gikk ganske greit, men jeg ble lagt inn.. Så jeg skjønner godt at du ikke får slappet av med en 2-åring. Pluss at du sikkert ble litt stressa..

Vil bare råde deg til å ringe sykehuset du skal føde på, snakk med en fødselslege. Legg frem "saken" din og spør hva dere eventuelt kan gjøre for å lette litt på situasjonen din..

Skrevet

uff!!!

lykke til!

Nei det er slitsomt.. de vet jo ikke hvordan det er å gå sånn selv!!

går gravid med tvillinger selv om den ene døde tidlig.. uke 15.

har hatt litt problemer med dette.. for tidlige rier + at det går litt innpå en psykisk.. har to barn fra før som krever sitt og nå dette....

har termin mellom 14-27 feb.. de får jo ikke bestemt seg helt men holder seg til den siste.. så klart.. uff.. nei..

får finne på noe som kan få henne ut for UT skal hun!! hehe...

Skrevet

Åh huff... ja da skjønner jeg at det ikke er så lett psykisk heller nei.. *trøsteklem*

Man mister den lille piffen man nesten må ha mot slutten når det dukker opp komplikasjoner. Det ender med en sinnsykt sliten mamma, både fysisk og psykisk. Og når da babyen kommer så tar det laaang tid før man er seg selv igjen..

Jeg fikk termin i slutten av februar av ei jordmor, og 9 mars av en annen. Hehe.. seff forholder de seg til 9 mars... Egentlig ok det.

Du får prøve alle kjerringråd som finnes! Jeg må vente 2 uker før jeg tør prøve noen kjerringråd... Men når jeg er fullgåtte 37 uker skal ALT prøves.. hihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...