Sanna&Simen Skrevet 1. februar 2007 #1 Del Skrevet 1. februar 2007 Simen er blitt så tørr i hele hodebunnen. Bruker olje etter at han har badet, men syns ikke det hjelper. Noen med tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. februar 2007 #2 Del Skrevet 1. februar 2007 Klør han, eller er han bare tørr? Jeg smører Nora med A-creme i hodebunnen om hun er for tørr. Hun har tendens til eksem i hodebunnen, så tidvis bruker jeg også Mildison (mildeste hydrokortison) for å unngå at hun klør. Du kan sikkert bruke den fuktighetskremen han bruker ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 1. februar 2007 Er ikke sikker på om det klør, (men han hadde kloret seg i morges da.) Klør seg iallefall ikke unormalt mye:) Har ikke tendens til tørr hud ellers. Kanskje jeg skal prøve fuktighetskrem også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. februar 2007 #4 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg ser at Nora klorer seg vesentlig mer om hun har tørr hud - hun får ikke samme taket om huden er myk og fin! Prøv med fuktighetskrem, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå