Gå til innhold

Har kanskje sagt det før men...


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du nevne noen favoritter, eller? Og hvilke butikker får man kjøpt det på? Har det ikke på Kiwi her i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det på Coop Obs..

De vi har prøvd er

potet med maispure og kylling

Nudler med skinke

Og den sist husker jeg ikke, men mener det var grønnsaker og kylling/kalkun. Den hun likte best så dumt jeg ikke husker det da.

Men Hipp har ikke det store utvalget som Nestle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å gi Oda et nestle middagsglass og det likte hun ikke i det hele tatt. Lagde grimaser og ble kjempe sint. Jeg prøvde så å gi henne frukt istedet, men hun nektet å ta imot noe fra meg. Samboeren måtte komme å mate henne, for hun hadde for det øyeblikket mistet tiltro til meg...hehe. Først etter noen skjeer med frukt fra sambo, fikk jeg lov til å fortsette å mate henne:-)

 

Jeg har gått til innkjøp av et par hipp middagsglass nå, skal prøve om ikke så lenge. Nå holder vi på å tilvenne "eple, banan og jordbær" fra nestle og det liker hun godt (første gang ble hun illsint da hun BARE fikk ett par skjeer, hun begynner å bli en ganske bestemt liten dame ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Hipp på Ultra her. Men synes jeg har sett det på Prix også...

 

Forsøkte "potetmos med kalkun og mais". Foreløpig ingen suksess. Men akkurat nå er ikke Karsten i form, da, kanskje ikke beste dagene til å forsøke å introdusere fast føde?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...