Gå til innhold

Vært på UL idag 12+1 og sett på lille nurket :o)

ABC10

Anbefalte innlegg

Åhhh så deilig !! alt er bra, puhh...

Så fantastisk å se den lille på denne måten, ser jo så mye !! alt så bra ut og kroppen gjorde noen bøy og tøy, vinket litt med hendene også.

Nå skal jeg begynne å glede meg 100%, slippe ned skuldrene og bare nyte dette !!

Mange klemmer fra lykkelige

Fortsetter under...

Så bra at du er blitt beroliget med at alt er i orden :)

Nå kan du begynne å prøve å kjenne etter aktivitet. Jeg kjente liv mellom uke 12 og 13 :) Skjønte jo ikke med en gang at det var nurka som sparka. Men følelsen kom på de samme plassene hver gang.

Kos deg med nurket!!

Klem

Åååå så herlig. Ja jeg kjente også liv så tidlig. nå er min riktignok veldig aktiv..... legen mente det bare var ønsketenkning. men det føltes som luft i tarmene bare ikke der hvor tarmene var... og litt senere som en innestegt fisk i vann før sparkene kom og man var sikker på at det var ungen!! kos deg og fortell hele verden!!!

klem

Å, så utrolig herlig.. nå er de første skumle 12 ukene historie!! Senk skuldrene og sett nesen i sky!! Snart er du stolt mor!! :o)

Med senkede skuldre kan man begynne å nyte graviditeten..tenk så mye spennende som ligger foran deg!

Ha en fantastisk fin dag!!

Takk alle 3 for hyggelige ord !

Ja nå skal det kjøpes mammaklær og kanskje også noe musikk ...

Vet dere når det er barnet begynner å høre lyder??

Jeg fikk en idè når jeg leste en reklam for slike uroer til å ha over barnesengen, det er mange ulike modeller på markedet, men en del av de er med lys, bevegelse og lyd, noen med klassisk musikk som Mozart og Bach. Så da tenkte jeg hva om jeg finner ut hvilken musikk, begynner å spille denne allerede, så er den lyden kjent når uroen settes på når etter barnet er født.. har jo lest at musikk som barnet hører når de er i mors mage kjenner de igjen etterpå og blir ekstra beroliget av. Begynner jeg å ta av nå eller.....hi hi

Ha en flott dag alle sammen, snart er det helg !!

Mange klemmer fra

Annonse

Hei og hopp!

Gøy med UL! JEg har også vært å sett på nurket i dag, er 11+4.

Så morro, han vinket og sparket. Det er helt sikkert at han trener mer enn mammaen sin iallefall.... hehe.

Og gynekologen sa han/hun var sååå søt. Må le av henne. Hun er så grom da hun prøver å overbevise meg om at alt går så bra :) Det gjør jo å det!

Og du! Det er lov å ta helt av... Gjør som du vil, kjøp det du ønsker, og gled deg over barnet i magen.

Klem

Hei ABC!

Så godt å høre! Ja, nå er vi like beroliget hele gjengen - herlig!!!:-)

Du, tenk da.....det er ikke så lenge til vi kan kjenne liv. Det blir rart det. Har aldri opplevd det før....gleder meg:-)))

Håper formen din er stigende i takt med den voksende skatten i magen din.

Ta vare på deg selv!

God klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...