Gå til innhold

Noen som vet ang. mating!


Gjest

Anbefalte innlegg

En som visket meg i øret at jeg kan trekke tiden litt og litt for hver natt. Hun spiser rundt 5 og jeg vil gjerne at hun venter til 7-8

 

Noen som vet hvordan jeg begynner..når hun våkner på natten så bare skriker hun til hun får mat. Har prøvd å gi hun smokken, men fortsetter å skrike så snart jeg går ut døren.

Skal jeg prøve å gi vann for å trekke tiden ut med 15 min eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jeg som sa det ;)

 

Vi har "tøyd" tassen litt her, for det er ikke lenge siden det var mating 2-3 ganger per natt og nå er det altså bare én. Sigurd vil ikke ha flaske, så her har vi bare brukt smokk, men det er visst ganske lurt med vann på flaske mens de ligger i senga. Det gikk veldig raskt å komme inn i en god rutine her, altså! Tror ikke det tok mer enn tre netter før han sluttet å våkne på de gamle mattidspunktene, så selv om det virker litt kjipt de første kveldene, så regulerer det seg fort.

 

Det finnes sikkert mange andre tips også. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal prøve dette også. Her starter dagen klokka 5. Han sovner ikk igjen etter puppen klokka 5, men hvis jeg strekker tidspunktet for når han får mat så kanskje han sover lenger også.

 

Det er verd et forsøk, men jeg ser for meg at han ikke blir helt fornøyd når han ikke blir servert med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...