Gå til innhold

Hvor lenge er de våken på morningen før de må sove igjen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Her står vi opp rundt 7,30 og legges igjen mellom 8,30 og 9.

Klarer så vidt å ta morgenstellen før hun er trøtt igjen. Merkelig det de, hun har jo da sovet i kanskje 12 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er merkelig. Benjamin er våken kanskje 1/2t til 45min, så er han trøtt igjen. Da har han allerede sovet 10-14t på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigurd er stort sett våken i to timer før det er på tide å køye igjen - og det er det faktisk nå, så da må jeg ta en liten pause her ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa er våken en halv times tid før hun må sove en times tid igjen. Passer så bra med at hun sovner når jeg leverer eldste i barnehagen, så da kan hun sove i vogna ute imens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oda må sove igjen etter 2 timer. Vi rekker å skifte bleie og lage grøt til henne og så er det rett i seng igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er våken rundt 2 timer før hun sover alt fra en halvtime til time. NAtta varer i ca 14 timer, avbrutt av litt amminger på natten, så hun sover ikke sammenhengende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her varer også natten 14 timer, fra 19-08.30. Men hun våkner i 5 tiden og sover da videre i senga vår. Når vi står opp 08.30 klarer hun å være våken 1 1/2 - 2 timer før hun blir trøtt og vil sove igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar vanligvis 1 1/2- 2 timer før hun må sove igjen.. Noen ganger mye kortere, kommer litt an på hvordan natta har vært.. men hun er IKKE flink til å sove på dagen.. blir stort sett bare 30 min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann våkner grytidlig, gjerne ved fem ti'a. Får pupp, men det er ikke snakk om å sove igjen. Jeg ligger og sløver i senga med han ved siden av meg til halv sju, da starter morgenstellet. Han får grøt 1/2 8 - 8 og 1/2 9 sover han som en stein i vogna på veien til barnehagen med mellomsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 2 og 3 timer - idag strakk jeg det til 3 timer, og da sovnet hun idet jeg knøt igjen Voksiposen:-) og nå pleier hun å sove i 3 timer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 1 time - 1 1/2 time er alt hun er oppe. Det er jo egentlig litt deilig og da for da rekker jeg både frokost og dusj i rimelig tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten har begynt å våkne i 0630 tiden han. Heldigvis er det bare ca en time han er våken da, før han vil sove igjen. Bruker å legge meg sammen med ham, og da sover han ofte 1 1/2 - 2 timer... Godt for mor også det!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...