Gå til innhold

Sukk.. Hemmorroider...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar herved med mine hemmorroider fra 2. tri og plasserer dem trygt hos dere i 3. tri.. Hurra..

Flere som er plaget med dem? På hvilken måte, og hva gjør dere med dem? Synes det er såå ekkelt, og trenger å høre at jeg ikke er alene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke kjent etter med hånden, men merker at det er noe på ene siden rett innenfor hullet som er sårt hvis jeg har litt hard mage.....!!

Begynner lett å blø og kjennes ut som om jeg driter piggtråd!!! :) Rett og slett! Det kan vel kanskje være hemorroider??

Skrevet

Har fått en liten pose på utsia. Fikk et tips her inne om å dytte den inn igjen, og det ser ut til å fungere. Dytter litt på den når jeg vasker meg i dusjen.

Skrevet

Mine to er liksom for langt ut på sida til at jeg får dytta dem inn igjen?.. Er ikke vonde da, men er jo liksom litt ubehagelig å ha noe sånt i rumpa syns jeg! ;)

Noen som har prøvd salve, og funka det i tilfelle?

HI

Skrevet

hei, jeg fikk innvendige og utvendige hemorider når jeg gikk gravid med førstemann.. og d er ikke noe rart.. for jeg fødte tennisballer i rompa gjennom hele svangerskapet.. off..var verre å gå på do enn ¨å føde.. men men.. nå er jeg gravid igjen, salver har ikke funka.. og d kommer flere med denne graviditeten, selv om jeg ikke er like plaga med hard mage... dassen er helt rød av blod hver gang jeg er på dass... ikke veldig gøy.. men når denna gutten er ute.,, og blitt en halvt år så skal jeg operere de vekk alle sammen, innvendig og utvendig.. gleder meg til å bli kvitt de.. men gruer meg mer til operasjonen enn fødselen.. off.. kommer til å være jævelig etterpå.. men jeg vet hvordan du har det.. hemorider er ikke gøy.!!

Skrevet

Oj, "godt" å høre at vi er flere (ikke misforstå! ;) Jeg får kanskje manne meg opp til å prate med legen om det etter hvert, synes det er så flaut! Men regner med han har hørt om det før liksom?.. ;)

Kan jeg spørre om de blir verre og verre utover i svangerskapet, eller om de kan stabilisere seg? Har 2,5 mnd igjen til termin, har fått to stk på ca en uke... Veldig hard i magen da skal sies, og jobber med den saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...