Gå til innhold

Har lyst til at barnet skal sove ute i vogn,men bor i blokk.


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er tilhenger av at barna skal sove luren sin ute, og har lyst til at vår også skal gjøre det,men problemet er at vi bor i 4 etasje i en blokk uten heis,gidder jo ikke å dra vogna opp og ned hver dag! Er det noen som har ett forslag til hvordan jeg kan løse dette. Må nok ta den diskusjonen med også sambo tror ikke han er enig i at barna har godt av å sove ute,særlig nå i vinterhalvåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere en liten balkong da? Har veldig god erfaring med å la babyen sove ute i vogn. Veldig greit å ha han med på besøk også da. Når babyen ikke er avhengig av og sove i sengen sin. Hvis det en dag er veeeeldig kaldt ute kan du jo bare trille vogna inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter jeg la inn innlegget kom jeg på en løsning selv,det er å kjøpe en vogn til som står ute på verandaen fast,problemet er at den kan jo ikke stå der hele tiden og vi har egentlig ikke plass til å la den stå inne når den ikke er i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har stor balkong,men orker ikke å dra vogna opp og ned 4 etasjer hver dag,kunne ha kjøpt en sovevogn,men har ikke plass til den inne når den ikke er i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å ha en reiseseng der ute på balkongen da???? kan jo pakke ungen godt inn.... og de tar jo ikke så stor plass når de ikkke er i bruk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kjøp en brukt vogn dere kan ha på balkongen som du ikke bruker når dere skal på tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du plass til å oppbevare en hardbag inne da? Behøver ikke hele vogna, bare bag-delen. Kan sette den på isoporplater på balkong-gulvet. Jeg synes det viktigste når de skal sove ute om vinteren er å ha en lun bag med kalesj.

 

På finn er det mange som har duo-vogner og selger hard-bagen når de er ferdig med den. (f.eks. en quinny-bag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det samme som "notteliten", men har enda et problem: Det er noe trafikk i gata her vi bor (bor også i 4. etg). Det er ei sidegate, men likevel endel trafikk på dagtid. Tenker både på støy og forurensning for den lille....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vognen ute hele året med regntrekk over. har voksipose med bæreplate som jeg tar inn når vognen ikke er i bruk. fungerer for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...