Gå til innhold

God morgen!


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen. Jeg har vært oppe en stund, men slo på dataen for 15min siden ca.

Pleier ikke være så mye trafikk her på morgenkvisten,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, forståelig det, mange står jo opp rundt disse tider. Vi står nesten alltid opp klokka seks, seinest sju. I natt har hun våknet med jevne mellomrom fra klokka to også, så hun var ikke så lenge oppe før vi trillet en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gosj, er dere ute også så tidlig? det kommer altså ikke på tale her. Her går vi i pysj til han har sovet igjen etter frokost. Ut tidligst rund 9-10.hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjesp... så tidlig dere står opp da, greier ikke det jeg!! Her står vi opp tidligst kl 9. Niklas våknet halv 8, men da var pappaen oppe. Fikk litt flaske og tørr bleie, så i senga igjen :)( Nyter det så lenge jeg kan) Men i dag måtte jeg presse meg opp kl 09.10, vi skal på mor og barn trening kl 11... egentlig så er jeg ikke meg selv før i 12 tida :) men må man så må man

 

Ha en fin dag da damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen :)

 

Patrick er litt syk,så vi har vært oppe maaaange ganger i natt. Så har sovet litt lengre i dag enn hva vi pleier. Men jeg er fortsatt trøtt...gjesp...tror jeg skal legge meg litt sammen med lillegutt når han skal sove igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Vi var da oppe klokka 7.30 etter vekkerklokken i sprinkelsengen;-) Var inne og kikket her isted, men det var litt for mye å gjøre til å kunne svare på noe - har en supergulper i huset - så nå vasker jeg tøy!!

Og nå sover veslefrøkenen ute - og det pleier hun å gjøre i 3 timer. Da blir det først litt dibbing på mamma, og så maling i kjelleren! Gleder meg til å bli ferdig med å pusse opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...