Hoppetussa Skrevet 1. februar 2007 #1 Del Skrevet 1. februar 2007 Er jeg den første inne her på morrakvisten, tro? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 1. februar 2007 #2 Del Skrevet 1. februar 2007 God morgen. Jeg har vært oppe en stund, men slo på dataen for 15min siden ca. Pleier ikke være så mye trafikk her på morgenkvisten, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 1. februar 2007 Nei, forståelig det, mange står jo opp rundt disse tider. Vi står nesten alltid opp klokka seks, seinest sju. I natt har hun våknet med jevne mellomrom fra klokka to også, så hun var ikke så lenge oppe før vi trillet en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 1. februar 2007 #4 Del Skrevet 1. februar 2007 gosj, er dere ute også så tidlig? det kommer altså ikke på tale her. Her går vi i pysj til han har sovet igjen etter frokost. Ut tidligst rund 9-10.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 1. februar 2007 #5 Del Skrevet 1. februar 2007 Morn morn:) Vi er her vi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 1. februar 2007 Hehe,har ei jente som kun sovner i vogna etter at hun har stått opp, så vi må pent ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 1. februar 2007 #7 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja vel da.... Nei da. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luni og go'gutten =) Skrevet 1. februar 2007 #8 Del Skrevet 1. februar 2007 Hello ) Har vært oppe siden 06, men tusler ikke inn på data'n før han har en lur ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 1. februar 2007 #9 Del Skrevet 1. februar 2007 Gjesp... så tidlig dere står opp da, greier ikke det jeg!! Her står vi opp tidligst kl 9. Niklas våknet halv 8, men da var pappaen oppe. Fikk litt flaske og tørr bleie, så i senga igjen ( Nyter det så lenge jeg kan) Men i dag måtte jeg presse meg opp kl 09.10, vi skal på mor og barn trening kl 11... egentlig så er jeg ikke meg selv før i 12 tida men må man så må man Ha en fin dag da damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 1. februar 2007 #10 Del Skrevet 1. februar 2007 god morgen Patrick er litt syk,så vi har vært oppe maaaange ganger i natt. Så har sovet litt lengre i dag enn hva vi pleier. Men jeg er fortsatt trøtt...gjesp...tror jeg skal legge meg litt sammen med lillegutt når han skal sove igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 1. februar 2007 #11 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei hei! Vi var da oppe klokka 7.30 etter vekkerklokken i sprinkelsengen;-) Var inne og kikket her isted, men det var litt for mye å gjøre til å kunne svare på noe - har en supergulper i huset - så nå vasker jeg tøy!! Og nå sover veslefrøkenen ute - og det pleier hun å gjøre i 3 timer. Da blir det først litt dibbing på mamma, og så maling i kjelleren! Gleder meg til å bli ferdig med å pusse opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå