Gå til innhold

Bare et lite hjertesukk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har EL i disse dager, litt usikker på akkurat når, tror det er torsdag eller fredag. Av alle dager måtte min bedre halvdel på et seminar i Oslo akkurat fra onsdag til fredag kveld. hjelper lite med El da!!

Begynner nesten å tro det ikke er meningen vi skal få attpåklatten vår.

Sukk=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe herk når disse mennene ikke kan holde seg hjemme når de trengs! Selv satser jeg på at El kommer i, eller rett etter helgen hvis det skal kunne klaffe noen gang..

Håper det går bra for deg, det kan jo være at det holder til freddan:o)

Skrevet

Tester du?

Hvis du sier torsdag eller fredag, så husk at egget lever opp til et døgn etter at det er sluppet. Kanskje "freddan" er nok ja? :-)

Skrevet

Vel, min er faring er vel heller at det gjelder å bruke dagene like før og like etter EL for å få uttelling. Så om du var heldig og fikk lagt inn et lite forsøk før han dro og legger inn et til fredag kveld, tenker jeg du fremdeles har svært gode sjanser. Jeg hadde gjerne lagt inn et sikkerthets-forsøk f.eks. lørdag eller søndag og for å få med alle uligheter - spesielt når du er litt usikker på din EL. Alt for tidlig å gi opp denne pp, maritmora! Lykke til!

Skrevet

Helt enig i det Nungo skriver..

Lykke til:)

Skrevet

Nei da, har slettes ikke gitt opp! Fikk edle dråper fra gubbentirsdagskvelden og han har fått streng beskjed om å stille opp med en gang han kommer hjem. Desuten kan det jo hende EL er forsinket. Har aldri fulgt med på slikt før, så er ikke så flink med disse tegnene.

Que sera sera!

Takknemmelig for alle svar=)

Skrevet

Hei.

Vi får krysse fingrane for deg og håpe at egget snart sitter der det skal.

Det er ikkje enkelt å få alt til å klaffe men en gang trur eg det kommer til deg også.

Det kan nå hende at du har forsinka eggløsning denne mnd og at du får full klaff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...