Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når vi står opp igjen, gleder meg slik! Se hvor stor gogutten er blitt:) Skal også ta vaksine, uff.. dakar gullet mitt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal i morgen. Jeg gleder meg IKKE, er drittlei av å få kjeft pga hvor stor jenta vår er. (Ja, det er fortsatt noen som mener at alle babyer skal ligge på 50-percentilen, dessverre) :(

Skrevet

Vi var der på tirsdag;-)

Hadde også gruet meg så pga vaksinen, for hun reagerte så veldig på 3-mnd vaksinen. Men det gikk så bra denne gangen. Hun gråt ikke av den første engang, bare av den andre men smilte ikke lenge etterpå og virket like fin etterpå;-)

Hihi, hun hadde "krympet" 1 cm siden 4-mnd kontrollen. Er litt forskjell på de som måler de tror jeg.

Skrevet

Hvor stor er jenta di da Dodge? Mi var 7300 på 3 mnd kontroll. Fikk ikke kjeft. HS bare lo litt sånn for seg selv at hun var så stor (ikke frekt eller noe, bare sånn koselig:-) og så sa hun at hun følger sin egen kurve veldig bra...

Skrevet

Min var 7850 på 3mnd-kontroll. Men hun var litt eldre enn 3 mnd, da. Nå tipper jeg hun er over 10 kilo, hun var såvidt bikket 9 sist vi veide, for omlag en måned siden. Men hun er ganske lang også. Kanskje nesten 70 cm. Hun vokser som en gal. Var bare 3220/49 da hun ble født.

Skrevet

skal den 8 vi da.gruer til sprøyta jeg også.reagerer kraftig sist.men etter en dag er det over=)

å denne ganger håper jeg han er "perfekt" i hs øyne.klager på vekta hans.er for tung og for kort.en liten goklomp =))

Skrevet

Hvordan kan de klage på at baby`ene er store ? Er det ikke flott at de har litt å gå på da? Kan heller ta det opp hvis vekta bare stiger og ikke stabiliserer seg når de begynner å bevege seg mer... som å krabbe og gå.. mener nå jeg da... :-)

Skrevet

æ veide mathias nu, e 5,5 mnd å 8 kg.. fikk bare beskje da at han sku ikke ha mer mat en han fikk.. får bare mme, 220 ml ca 4 -5 gang om dagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...