Carro og Oscar Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 kan det være noe på gang?? har hatt "murringer" i magen 3-4 dager nå, idag formiddag var jeg fryktelig kvalm og nå når jeg skulle legge meg kjenner jeg plutselig at jeg er øm i brystene..... Blir helt stresset her, både spent og livredd samtidig. Lurer på en ting, dere som har vært gravide før, når dere merket at dere hadde ømme bryster, kan dere beskrive på hvilken måte? Jeg føler nemlig ikke at sjelve brystene er ømme, men mere brystvortene. Akkurat som om de er "såre". Er dette et symptom? Blir så stresset og spent. kommer ikke til å få sove. Skal teste imorgen... håper noen av dere er våkne...!
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Nattevakt calling.... Jeg merket av brystene mine var ømme, som om jeg ventet tr. Ikke noe spesielt med selve brystknoppene. Du kan titte litt i symptomlisten, og se om du blir noe klokere der. Men tror at du ikke blir trygg før du ser en eller to streker på gr.test. Lykke til, håper du deler resultatet med oss. Så har jeg noe å se fram til når jeg kommer på nattevakt igjen ) Klem fra ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå