Gå til innhold

Litt blanda følelser ja

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt faktisk på do å tissa og ble små våt på armen for jeg dreiv å klødde meg i ansiktet. ANGST........ det kom "melk" ut av puppen min. Æs eller var det litt greit liksom. Nei, jeg veit ikke jeg. Noen fler som synes det er litt rart??

Hehe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg har bare fått råmelk ennå jeg da =) men hadde syns det var litt betrygende å vite at jeg hadde melk =) er ihvertfall ikke noe rart =)

Skrevet

Ja, er vel råmelk det heter ... jeg fikk bare litt angst her. Hehe, var ikke helt forberedt på den gitt.

Skrevet

hehe ikke jeg heller når jeg fikk det =) men veldig deilig å vite at kroppen er i rute ;) får bare håpe jeg blir ei go melke ku .. hehe

Skrevet

Ja, det er godt å vite at kroppen følger med... hehe!!! Får du ikke sove du heller mona? samme hver natt her egentlig. får ikke sove før på morgenen, og da sover jeg ikke mer enn 4-5 timer. hmmm....

Skrevet

nei jeg har snud døgnet.. hehe.. min egen feil.. + har veldig vondt i hodet så nytter ikke prøve å sove egentlig =( men vis jeg først sovner pleier jeg å sove - tissepauser da.. dæven det skal bli deilig å slippe de , når trollet mitt kommer =)

Skrevet

Åja, huff... leste du hadde sv.forg på den andre debatten her. Det må være grusomt. Lykke til da med alt, og får håpe de gir klar signal i morgen. Ønsker deg alt godt.

Skrevet

ikke noe moro nei =( vondt.. men blod trykket mitt var ikke så altfor gale.. + babyen lå på tvers.. så de turte ikke starte meg i forige uke.. så er bare å håpe i dag =) håper han ligger med hodet ned =) hvordan har svangerskapet vært for deg ?

Skrevet

Det har egentlig vært kjempe fint. Har sliti mye med bekkenløsning, men ingenting er verre enn sånn som det er nå. Herregud, så mye hormoner vøttø. Begynner å grine av den minste lille ting. hehe... Samboer blir jo helt gal av meg;) hehe.... men vi får vel klare å holde oss litt til, det er tøft, og det er mange ganger jeg har lyst til å gi opp. Men man har da valgt dette salv, og jeg gleder meg masse til å få lilleprins ut. hehe...

Skrevet

hehe ja hormoner er noe forseg selv.. hihi .. typen min bare ler av meg =) så der står jeg ofte fly forbanna å holder på å drepe stakkaren.. som ikke klarer slutte å le av meg hehe... ja valgt det selv du har rett i det =)

skulle bare vist hva vi valgte egentlig =) og håper min prins kommer snart oxo =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...