Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her med desemberslippen, og klør meg litt i hodet. På årslønn står det en viss sum, men det jeg har hatt av sykepenger fra egenmelding og sykemelding (fra arbeidsgiver) står for seg selv. Ikke er dette i regnet feriepenge grunnlaget heller.

Skal liksom ikke sykepenger som arbeidsgiver har utbetalt meg, stå sammen under årslønn? Feriepengegrunnlaget mitt blir jo da i så tilfelle helt feil..

Har prøvd å ringe lønnsavdelingen tidligere, men får ikke tak i noen. Og jeg stresser litt med å levere inn permisjonssøknaden her...huffameg:/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8036059-merkelig-l%C3%B8nnslipp-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobben din har bare forskutert sykelønnen din og så får de dette etterbetalt fra NAV. Jeg har hørt at man ikke får feriepenger av sykepenger eller bare for noen få uker.

Samme med foreldrepengene der får man bare feriepenger for de første 12 ukene om man har valgt 100% lønn eller for 15 uker om man har valgt 80% lønn.

Men det var de på NAV som ble oppmerksomme på dette, og mente det måtte være noe galt. De forskuddterer vel ikke egenmeldingspenger? Det er jo bedriften selv som må betale. Er etter 16 dager sykemelding at NAV blir koblet inn, mener jeg..?!

Jaja, får prøve å ringe de...IGJEN...

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...