Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har menssmerter, kynnere, nedpress, og det stikker skikkelig i underlivet. Urinprøven jeg tok for en uke siden var fin, og det samme var BT. Jeg er 2.gangs, så det er nok ikke rier, heller ikke maserier.. Men kan ikke huske å ha hatt disse smertene med min første. Og alle svangerskap er jo forskjellige. Noen flere?
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Ja det er rart det der.. Hadde heller ikke det forrige gang.. er nå snart 32 fullgåtte uker å har de samme vondtene som du beskriver... BLir liksom litt mer redusert av de også.. ubehagelig med kynnere og nedpress bare forde jeg skal sette på ei maskin med klær--- Håper at det betyr at jeg får en uke eller to før termin.. fikk i uke 38 sist gang.. Vil ikke gå lenger når det skal være så vondt:( men men bebi bestemmer
prins 07 og prinsesse 09 Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 er i uke 31 og har samme ondter + svimmel . alle mine prøver er også ok. er førstegangs hvor mye har dere gått opp i vekt? jeg har ¨gått opp 9kilo. har litt vann i låra og legger
Prish Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Jeg er også sterkt plaget av dette her, særlig nedpress følelsen. Er 34+1 og har vært plaget i et par uker ca. Spurte jordmor her om dagen hva dette er, for det gjør jo vondt og kjennes ut som hodet til ungen er på vei ut. Hun forklarte med at ungen har lagt seg med hodet ned der det begynner å bli trangt. stikkingene er når den vrir på hodet. Er visst helt normalt og den er ikke på vei ut selv om det følkes slik. Vi får bare komme oss gjennom denne siste tiden også!
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Jeg er i uke 34, hadde samme opplevelsen for et par uker siden. Tror det er magen som synker, livmoren synker ned i bekkenet. Barnet legger seg ofte ned, hos meg har ikke hodet festet seg ennå. Ved forrige graviditet var det da jeg fikk strekkmerkene under navelen, denne gangen fikk jeg også strekkmerker etter denne følelesen. Så det er nok magen min som har synket, jeg puster bedre også. Lykke til!
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 ...glemte... Jeg har også endel menssmerter, som kommer mest om natten. Det har jeg ikke hatt siden begynnelsen av svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Og jeg har lenge hatt væske i puppene (råmelk?) hvis jeg har presset ut talg..men idag renner det av seg selv.. Tror babyen snart stikker hånda ut å vinker til meg.. Er sikkert bare livmorbåndene som tøyer seg.. For magen har sunket betraktelig de siste dagene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå